FANDOM

Poniższy tekst zawiera spoilery. Jeśli nie oglądałeś/aś odcinka "Śluzaczy Dzień" - omiń ten fragment.

Jest to święto obchodzone ze Wschodnim Królestwie.

CharakterystykaEdytuj

Śluzaczy Dzień jest świętem obchodzonym we Wschodnim Królestwie, a szczególnie w Grocie Wiosennego Kwiatu Brzoskwiniowego. Podczas niego pojawia się Dawca - osoba która rozdaje Śluzaki. Święto to stanowi działania Klanu Cieni, którego członkiem jest owy Dawca, mające na celu dostarczyć śluzaki w różne rejony kompleksu jaskiń, które podczas rządów Cesarza coraz bardziej przesycała mroczna energia niedoboru śluzaków. W Grocie Wiosennego Kwiatu Brzoskwiniowego Dawca pojawiał się nieopodal wioski razem z workiem pełnym Śluzaków, które przekazywał prawdopodobnie nie rzucając się w oczy mieszkańcom, co tłumaczy noszony przez niego płaszcz. W Grocie Wiosennego Kwiatu Brzoskwiniowego urządzany jest festyn z tej okazji.

Wizyta Gangu Shane'a zmieniła nieco to święto, nieco upodabniając je do Bożego Narodzenia z Powierzchni. Na początku do festynu dodali lodowisko wytworzone przez Zamrażacze. Następnie z pomocą Hoverbugów podczepionych do mecha-bestii (niczym sanie Świętego Mikołaja) lecieli po Wschodnim Królestwie, rozdając śluzaki ludziom poprzez kominy. Ostatecznie z pomocą Zamrażaczy całą wioskę pokryto śniegiem, a świętu nadano nazwę Slugmast (połączenie słów "Slug" (śluzak) i "Christmas" (Boże Narodzenie)).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki