Fandom

Slugterra PL Wiki

Antyprądniak

793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze93 Udostępnij
Antyprądniak

Antyprądniak to śluzak typu Elektryczność. Był to ulubiony śluzak Straggusa. Potem za namową Burpy'ego dołączył do Eli'a.

WystępowanieEdytuj

Antyprądniaki żyją wszędzie tam, gdzie istnieje sprzęt elektroniczny, np: w  miastach, wrakach i na złomowiskach.

WyglądEdytuj

Protoforma Edytuj

Antyprądniak jest ciemno-morskim Śluzakiem z czarnymi plecami, limonkowymi czułkami i brzuchem w czarne pasy. Na czole ma trzy czarne plamki w różnych kształtach. Wokół oczu ma ciemniejszy odcień swojej skóry.

Transformacja Edytuj

Ma on długie, limonkowe czułki, które następują po sobie, ma w nich niewielkie żółte kółka. Na ich końcach przy skórze są czarne plamki. Pysk ma w kształcie jaszczurzej głowy. Zęby są daleko od siebie. Ma bardzo masywne łapy z trzema palcami w kształcie pazurów. Na ich czubkach są czarne plamy, wokół tych plam występuje kolor czarno-morski. Tłów i głowa są w kolorze morskim. Brzuch jest limonkowo-czarny, wokół którego są czarne kropki. Limonkowa część nachodzi na siebie tak samo jak czułki.

UmiejętnościEdytuj

ProtoformaEdytuj

  • Powoduje zwarcie tylko niewielkich urządzeń.

TransformacjaEdytuj

  • Jambler - wybucha w powietrzu prądem i wysyła elektromagnetyczną falę uderzeniową, która rozładowuje i wyłącza urządzenia elektryczne, np. blastery i lampy, na określony czas.
  • Elektroblok - tworzy wokół wroga elektryczne pole, w wyniku czego wystrzelony śluzak nie jest w stanie wyhamować w odpowiedniej chwili i uderza w pole, przez co zostaje porażony prądem.
  • Volttage - uderza w przeciwnika wielką i masywną kulą pełną energii elektrycznej.
  • Blasterhack - bezpośrednie trafienie nim w blaster lub urządzenie elektryczne przypala wszystkie obwody urządzenia.
  • Glitchstorm - tworzy statyczną chmurę nad sojusznikiem blokując tym urządzenia naprowadzające.

Ciekawostki Edytuj

  • Po Gazzerze jest najkrótszym śluzakiem po transformacji.
  • Mimo iż wydaje się, że w protoformie ma rogi, są to czułki (wiadomo, że to są czułki, ponieważ w różnych momentach były wygięte inaczej, a rogi są zawsze sztywne i nie dałoby się ich wygiąć).
  • Po transformacji jego pysk przypomina jaszczurzy.
  • Jego angielska nazwa brzmi X-MITTER
  • Czasem jego czułki podskakują niczym sprężynki.
  • Pozostawia za sobą żółty, energetyczny ślad.
  • Jego fala uderzeniowa obejmuje cały sektor.
  • Prawdopobnie zamieszkuje Jaskinie Złomowiska.
  • Burpy namówił Antyprądnika Straggusa, aby dołączył do arsenału Eli'a.
  • W odcinku "Kompania Śluzaków" w pojemnikach do Ghulowania jest widoczny Antyprądniak, co oznacza, że istnieje jego Ghul.
  • Eli jeszcze nigdy go nie użył, choć w "Dreszczyk gry" Trixie proponowała użycie tego śluzaka.
  • W protoformie ma na dole pleców (przy ogonku) limonkowe znamiona przypominające jego czułki.
  • Pyszczkiem przypomina także ]]Magik]]a.
  • Czarne krążki na jego rogach po transformacji znikają, lecz dalej widać ich ślady w formie cienkich wygrubień.
  • Po transformacji ma ogon o wyglądzie takim samym jak rogi, co widać wyraźnie na zdjęciu rozpoczynającym Slugisodes o nim.
  • Nazwa Slugisodes poświęconego Antyprądniakowi to X-MITTER.
  • Jaskini Złomowiska było bardzo ciemno przez co Antyprądniak miał inny kolor skóry (ciemno zielony). Normalnie ma skórę koloru morskiego.
  • Jego elektryczne ślady rozmywają powietrze tak jak ogień, więc prawdopodobnie jego ślady są gorące jak prąd.
  • Posiada dwa wystające z dołu zęby, jak Zderzak, ale mniejsze.
  • Po przeminięciu impulsu urządzenia chwilkę rozładowują się, a nie od razu wyłączają, co widać na przykładzie kamery Trixie w Slugisodes.
  • W pewnym momencie we wnyku w "Rzadka część" ma skórę o normalnym odcieniu, mimo iż w jaskini było ciemno.
  • Posiada czułki podobne do Blastipede'a.
  • W "Kompania Śluzaków" wśród uwolnionych śluzaków widać Antyprądniaka.
  • W Slugisodes "X-MITTER" Trixie przedstawiała prawdopodobnie swojego Antyprądniaka.
  • Impuls elektromagnetyczny, który tworzy Antyprądniak jest nazywany w skrócie IEE.
  • Pronto wystrzelił cudzego Antyprądniaka (Eli'a lub Trixie) w Slugisodes pt.: "X-MITTER".
  • Czasami widoczne są Antyprądniaki w protoformie z różowymi tęczówkami (Co ciekawe, transformacja takowe posiada).
  • Jedyny Antyprądniak , który został ukazany w serialu to Antyprądniak należący dawniej do Straggusa a obecnie do Eli'a , a nazywa się Ittex

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Antyprądniak

  • odcinki

    4 wiadomości
    • własnie?
    • sorry myślałem że będzie pisać ale i tak pisze na tematy tego wątku więc trzeba było przeczytać ale antyprądniak

Więcej z Fandomu

Losowa wiki