FANDOM

Mega Morf

Mega Morfa AquaBeeka - jest silniejsza od zwykłego Aquabeeka, może pokonać nawet trzy ghule.

WyglądEdytuj

ProtoformaEdytuj

Aquabeek w Mega Morfie ma niebieskie plamy koło oczu, posiada też niebieskie znamiona przypominające fale. Na środku głowy i na większych czułkach ma białe znamiona. Śluzak posiada małe wyrostki na których ma niebieską skórę. Na łapkach ma małe i białe kulki. Jego brzuszek jest jasno niebieski. Posiada ogonek o kształcie płetwy ryby. Pod oczami ma czarne kreski.

TransformacjaEdytuj

Po transformacji ma po boku głowy dwa otwory, przez które wypuszcza wodę. Cały AquaBeek przypomina rybę. Jego łapy są niebieskie, na których z przodu jest wyrośnięta biała skóra, a z tyłu posiada jasno niebieskie błony. Posiada pięć wyrostków zakończonych niebieską skórą z białymi plamami. Jego ogon zachowuje się i wygląda jak ogon ryby. Jego powierzchnia jest biała. Jego skóra jest ciemna im jest bliżej ogona. Zostawia za sobą wodną ścieżkę.

UmiejętnościEdytuj

  • Retransformacja - silniejszy atak "poprzedniej wersji" - śluzak strzela z otworu na głowie bardzo szerokim strumieniem wody (zdolnym trafić trzy ghule za jednym razem) który retransformuje śluzaki i ghule na które natrafi.
  • odpycha przeciwników strumieniem wody

Więcej z Fandomu

Losowa wiki