FANDOM

Mega Morf

Mega Morfa Attackneta - jest to Attacknet, który przeszedł proces Mega Morfu. Tworzy bardzo twarde, lepiące i wytrzymałe sieci, które mogą uwięzić wrogów, zablokować przejście, lub nawet Attacknet może kogoś zaatakować jadem z kłów.

WyglądEdytuj

ProtoformaEdytuj

Attacknet Eli`a.PNG

Protoforma Mega Attackneta

W protoformie wygląda podobnie z tą różnicą, że jego czułki są zakończone zielonymi kolcami. Z tyłu ma na ogonku dwa ostre kolce. Na jego trzech czułkach i przy czarno-czerwonych oczach są czerwone znamiona. Na czole ma 4 czerwone "oczka", które prawdopodobnie ułatwiają mu widzenie.

TransformacjaEdytuj

Po transformacji ma ostre "czułki" wystające z głowy. Jego odwłok jest zakończony trzema parami kolców. na jego 3 parach odnóż są kolce, które lekko świecą. Posiada ostre kły, najprawdopodobniej z jadem. jest cały ciemno fioletowy z jasnymi elementami skóry. Wokół czarno-czerwonych oczu ma czerwone znamiona, również znamiona występuja na czułkach. Na czole ma dwie parę czerwonych "oczu", które prawdopodobnie ułatwiają mu widzenie.

UmiejętnościEdytuj

ProtoformaEdytuj

  • Tworzy bardzo lepiąca i wytrzymałą pajęczynę.

TransformacjaEdytuj

  • Attacknet i Armashelt.png

    Mega Attacknet walczy z Armasheltem

    Pajęcza blokada (nienazwany atak)
    - wyrzuca kulę pajęczyny, która w odpowiednim momencie rozciąga się i stawia gigantyczną, grubą i ciężką siatkę, blokującą drogę ucieczki.
  • Constrictor - atak "poprzedniej wersji" - chwyta wrogiego śluzaka kończynami, obraca się z nim i zatrzymuje się na ziemi, zostawiając na niej protoformę śluzaka związaną siecią.
  • Nakierowanie (nienazwany atak) - strzela we wrogiego śluzaka siecią, a potem przeciąga linę i ciska śluzakiem w stronę właściciela.
  • Ląduje na ziemi i łapie pajęczyną z paszczy lecące śluzaki.
  • Slashnet - strzela siecią, która krępuje wrogów i kłuje przy próbach ucieczki.
  • Slugtug - wyrzuca sieć, która przy trafieniu w śluzaka od razu zwija się w kokon i więzi go w nim.
  • Teslacoil - rzuca w przeciwnika jedną nić pajęczyny, która przy trafieniu wpompowuje do jego ciała paraliżujący jad.
  • Łapie przedmiot lub wroga siecią i ciągnie za sobą.
  • Uderza w przeciwnika i związuje go swoją lepką pajęczyną.
  • W czasie lotu atakuje wrogie Śluzaki.

HistoriaEdytuj

Sezon 3Edytuj

FilmyEdytuj

WystepyEdytuj

Sezon 3Edytuj

FilmyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jest drugim z Ghuli które mają jad (Drugim jest zabójczy Goon Doc).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki