FANDOM

Odcinek3

Dane techniczneEdytuj

Slugterra

Sezon 1 | Odcinek 4

 Awaria | The Slugout

 premiera w Polsce 12.12.2012 rok

Opis odcinkaEdytuj

Podczas eksploracji Slugterry, bohaterom kreskówki udaje się wytropić potężne śluzaki: zamrażacze. Shane od razu przystępuje do akcji - dialogu z groźnymi stworzeniami, w taki sposób by dobrowolnie dołączyły do jego ekipy. Niestety wybuchowy Pronto zepsuje cały proces i nagle śluzaki zaczną stadnie transformować, a to oznacza reakcję łańcuchową w postaci natychmiastowego zamrażania na kość wszystkiego wokół - pozyskanie zamrażaczy nie powiodło się, jednak czy bohaterowie wyjdą cało z tej opresji? Jednak Eli dostanie dwa nowe śluzaki. A jakie? Tego dowiecie się w odcinku.

Najważniejsze wydarezniaEdytuj

  • Zdobycie leczącego śluzaka, Medyka oraz Zamrażacza.
  • Przepędzenie Huligangu.
  • Zdobycie nowego blastera.

PostacieEdytuj

ŚluzakiEdytuj

GhuleEdytuj

BłędyEdytuj

  • W pasie Billy`ego zamias Flaringo jest Infurnus, z zniekształconymi znamionami.
  • Gdy Burpy został wyrzucony w powietrze przez Eli`a i odbity przez Pałkarza, chwilę przez Pałkarza nie widać jego żółtych znamion na brzuszku.
  • Eli w blasterze miał Toxisa, a wystrzelił Meduźnika.
  • Gdy gang Shane`a zostaje zaatakowany Hop Jackami, przez krótką chwilę widać stary blaster Eli`a.
  • Można powiedzieć, że odcinek Awaria jest jedną wielką awarią (stosunkowo duża liczba błędów w animacji).

Trailer odcinkaEdytuj

Slugterra eps 4 The Slug Out

Slugterra eps 4 The Slug Out

full