Fandom

Slugterra PL Wiki

Biały Medyk

793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze81 Udostępnij
Biały Medyk

Biały Medyk to rzadsza, silniejsza odmiana Medyka. W przeciwieństwie do niego, potrafi atakować wrogów.

Występowanie Edytuj

Białe Medyki prawdopodobnie zamieszkują Studnię energii.

WyglądEdytuj

ProtoformaEdytuj

Jak nazwa wskazuje, jest białą odmianą zielonego Medyka. Brzuch ma jaśniejszy odcień niż reszta ciała. Posiada lekko zaokrąglone czułka wygięte do przodu. W porównaniu do zwykłego Medyka nie posiada z tyłu głowy dwóch par kolców/wyrostków.

TransformacjaEdytuj

Po transformacji ma szare czoło. Od niebieskiego oka ciągnie się  śnieżono biały brzuch. Po bokach ma białe znamiona. Końcówki trzech palców również ma śnieżno białe. Na łapach są dwa białe wyrostki. Na plecach ma kilka jasno białych znamion oraz sześć wyrostków.

UmiejętnościEdytuj

ProtoformaEdytuj

  • Są obecnie nieznane, prawdopodobnie tworzy mały rozbłysk światła.

TransformacjaEdytuj

  • Dmucha tysiącami decybeli, które przekształcają się w biały laser, który odpycha wrogów.
  • Leci i tworzy laser, który leczy ghule (według twórców to błąd)
  • Uderza i tworzy ogromny i silny wybuch.

HistoriaEdytuj

  • Pierwszy raz jego protoformę da się zauważyć w odcinku "Droga do Domu", w tunelu dla śluzaków.
  • Oficjalnie debiutuje w "Niepokonana Mistrzyni", gdzie zostaje użyty do walki w barze, wypędzenia Trojaczków Mocy, dwukrotnie przy potyczce z Blakkiem, oraz do fuzji z Negashade.
  • W "Powrót do korzeni" pojawia się w retrospekcji Blakka, na lewym barku Shanai.

WystępyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Gdy atakuje, czasami słychać zmodyfikowany komputerowo dźwięk tuby.
  • W młodości Blakk posiadał takiego śluzaka.
  • W protoformie ma małe tęczówki, a w transformacji duże.
  • Wraz z Negashadem zabrał Shanai do zaświatów.
  • Podczas lotu zostawia za sobą jasno-zielone ślady wydobywające się z ogona i grzbietu.
  • Komora dla pinga Shanai znajduje się w białej części fuzyjnego blastera, co nawiązuje do fuzyjnego strzału Białego Medyka i Negashade'a o wyglądzie YingYang.
  • W przeciwieństwie do wielu innych śluzaków , Biały Medyk nie posiada poznanej zghulowanej wersji (tak jak np. Wytapiacz).
  • Był widziany w jednym z Tuneli powietrznych razem z Robośluzakiem, prawdopodobnie jako błąd w serialu.
  • Zarówno Biały Medyk jak i Negashade, mają w protoformie na czołach znamiona. To może oznaczać że kiedyś należały do Śluzogwardii, tak jak Medyk Eli'a, ale ta teoria jest błędna, gdyż w odcinku ,,Podziemie'' został pokazany Negashade, który pilnował bram, a posiadał zupełnie inne znamiona.
  • Jedyny znany Biały Medyk odszedł z Shanai (Teoretycznie, ponieważ jest jeszcze Biały Medyk którego Blakk kiedyś posiadał lecz niewiadomo co się z nim stało).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki