Fandom

Slugterra PL Wiki

Billy

793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze36 Udostępnij
Billy

Billy (czyt. Bili) -jest on szefem Hooligangu.

HistoriaEdytuj

Jest nastoletnim rebeliantem, chuliganem, który przez jakiś czas był na usługach Blakka. Debiutuje w odcinku Awaria, kiedy wraz ze swym gangiem terroryzuje mieszkańców Cichej Trawy. Najbardziej nienawidzi konkurencyjnego, choć walczącego po drugiej stronie barykady Gangu Shane'a. Po przegranej w Cichej Trawie, on i reszta jego gangu zostają wyrzuceni ze służby u Dr. Blakka.

W Śnieżkotańcu niszczył grotę i wzbudzał chaos, by Eli przegrał. Na przekór Trixie strzelał w lodowego ogra, choć ten od ataków rósł. Po pokonaniu ogrów Trixie podstępem przekonała cały gang Hula, by podeszli do uśpionych ogrów, gdzie śpiewał Sliren. Uśpił on cały gang, który zasnął, tuż obok ogrów. Obecnie nie wiadomo, czy uciekli z jaskini, czy ogry się obudziły i napadły na gang.

CharakterEdytuj

Billy za wszelką cenę pragnie zemścić się za ,,upokorzenie" przez Eli'a Shane'a i pokazać, że jest lepszym śluzostrzelcem, co niestety nie udało mu się i w Cichej Trawie i w Śnieżkotańcu.

Nie słucha nikogo i zawsze robi innym na przekór (np. strzelał do lodowego ogra, mimo tego, że to pogarszało sytuację). Lubi być chwalony i pragnie sławy (chciał zmusić Trixie do oddania kamery, aby opublikować w Slugnecie "porażkę" Eli'a, który ratował wtedy molenoida zamiast walczyć). Ma wysoką samoocenę i nie lubi się przyznawać do błędów ani porażek.

CiekawostkiEdytuj

  • W odcinku "Śnieżkotaniec" nazwał Trixie "dziewczynką z kamerą".
  • W odcinku "Awaria" został pokazany z bliska pas z wnykami Billy'ego. W jednym z nich znajdował się Infurnus, co jest błędem w serialu. W następnych scenach zostało to naprawione - zamieniono go na Flaringo.
  • Pracował dla Blakk'a do momentu, kiedy poniósł drugą porażkę z Gangem Shane'a.
  • W odcinku "Awaria" Blakk zghulował dla niego jego Skałowce.
  • Jest widoczny w drugim odcinku jako widz podczas walki Eli'a z Bullem.
  • Bierze sobie Maxa Jacksona jako wzór do naśladowania i na każdym kroku stara się mu dorównać.
  • Był poprzednim właścicielem Medyka.
  • Z wyglądu jest bardzo podobny do Unika.
  • Na oficjalnej stronie i w Slug it Out posiada pancerzyk na prawym barku, natomiast w serialu go nie posiada.
  • W "Slug it Out" posiada Negashade i Wzdętośluzaka.
  • Chciał zdeptać Medyka gdyż sądził że ten nic nie potrafi. Ostatecznie Medyk został uratowany przez Eli'a i dołączył do jego arsenału.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki