Fandom

Slugterra PL Wiki

Blakk Industries

793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Blakk Industries to korporacja założona przez Thaddiusa Blakka. Owa firma zyskała miano ogromnej poprzez niekoniecznie legalne interesy. Wpływy tej firmy sięgają całej Slugterry na wielu płaszczyznach życia (transport, górnictwo, fabryki). Dla Blakka ta korporacja to przykrywka dla jego planu opanowania Slugterry za pomocą ghuli. To tutaj doktor Blakk zaprasza Śluzostrzelców aby ich przekupić ghulami. Siedzibę Blakk Industries często nazywa się "Cytadelą Blakka". Główny budynek firmy znajduje się na jałowym terenie co może być skutkiem wielkiej działalności Mrocznej Wody. Prawdopodobnie siedziba znajduje się w Koszmarnej Grani. Firma posiada własne pokłady Rudy Blasku.

Po przegranej Blakka i jego trafieniu do Głębokiej Groty firma upadła. Dawni pracownicy firmy zaczęli żyć własnym życiem, np.: Ładuj i Strzelaj stali się pospolitymi bandytami, a dawni żołnierze Blakka służyli Spirexowi.

Firma na krótko funkcjonowała ponownie za sprawą syna Blakka, jednak po jego przegranej i zniknięciu przestała ponownie funkcjonować.

Obecnie firma przestała istnieć.

Członkowie (dawniej, za dr. Blakka)Edytuj

Najważniejsi członkowieEdytuj

Inni członkowieEdytuj

Członkowie (dawniej, za Tada)Edytuj

  • Cytadela Blakka w trójwymiarze.
  • Założyciel firmy
  • Główne przedwzięcie firmy-Ghule
  • Armia Blakka
  • Wyprodukowany przez firme blaster-Obrotówka
  • Wpływy korporacji
  • Dochody firmy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki