FANDOM

Bubbalash

Bubbalash - to ghul Bubbaleone'a. Zadebiutował w odcinku "Dobijmy targu". Ma większy tułów niż Bubbaleone. Na czubku głowy ma małe uszy, które służą mu również za skrzydła.

WyglądEdytuj

Bubbalash ma podobne kolory co jego protoplasta. Jest fioletowy z różowawym brzuchem. Ma jasne końcówki czółek.  Po transformacji ma na brzuchu różowe znamię przypominające ogień. Ma długie zęby w kolorze jasno pistacjowym. Cały jest ciemno granatowy.

UmiejętnościEdytuj

Protoforma Edytuj

  • Tworzy małe ilości lepkiej piany.

Transformacja Edytuj

  • Barbaloa - zamyka przeciwnika w swoim wytrzymałym bańko-podobnym brzuchu, po którym toczy się paskudny sok.
  • Flembaloo - pluje spienioną, śmierdzącą i odrażającą flegmą, która obrzydza i potrafi krępować ruchy.
  • Punchball - nadyma się niczym rozdymka z kolcami, aby boleśnie odbijać od siebie śluzaki.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego macki są prawie 3 razy dłuższe niż u Bubbaleone'a.
  • Posiada w dolnej szczęce pięć ostro zakończonych kłów.
  • Czasem w protoformie nie ma widocznych kłów.
  • Jego właściciele niezbyt często go używają.
  • Jego nazwa (tak jak w przypadku FrostfangaFlatulorexa i Photomo) jest krótsza niż nazwa protoplasty, co jest nietypowe dla ghuli, które zwykle mają nazwy takiej samej długości lub dłuższe.
  • Dr. Blakk trafił nim Eli'a w odcinku "Dobijmy Targu".
  • Z Bubbalash'a można się uwolnić, gdy ghul uderzy dołem ciała w obiekt lub podłoże, w wyniku czego otworzy usta, a uwięziona osoba automatycznie wypadnie.
  • Mimo iż jest bardzo rzadko używany, w odcinku "Nowy dzieciak, część pierwsza" widać naprawdę wiele Bubbalash'ów.
  • W drugim sezonie ani razu nie został wystrzelony.
  • Choć nie potrafi więcej niż śluzak, został zghulowany, by nie uciekał od ghuli.
  • Ma największe uzębienie po transformacji ze wszystkich ghuli i śluzaków.
  • Jest podobny do Barreto.
  • Po transformacji jego liczba zębów się zmienia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki