Fandom

Slugterra PL Wiki

Cece

793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze17 Udostępnij
Cece
Ku bogactwu i wiecznej chwale!

—-Cece z czasie ataku na Stalagmit 17

Cece (czyt. Sisi) -to pracownik Blakk Indus'tries.

InformacjeEdytuj

Zadebiutował w odcinku "Dobijmy Targu". Odwracał uwagę Gangu Shane'a, podczas gdy ludzie Blakka niszczyli Kryjówkę gangu. Jest dość prostackim i aroganckim człowiekiem. Antagonista. Używał pełno doładowań do blastera i Ghuli dzięki czemu trudno go było pokonać.

Jest ponownie widoczny w odcinku "Studnia energii", gdzie sprowadza Eli'a do zasadzki w Pieczarze Chłodu, a potem za pomocą Photomo odciąga Klan Cieni, by Blakk dostał się do Studni światła. Pod koniec odcinka Klan Cieni porywa i jego i Blakka. Cece jednak, tak jak i Blakk, ucieka, i udaje mu się bezpiecznie dotrzeć do Blakk Industries. W "Powrót do korzeni" próbuje zawzięcie odbić Blakka ze Stalagmitu 17, będąc cały czas na mecha-bestii. Jednak nie udaje mu się to.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Cece jest wysokim brunetem o pociągłej twarzy i dzikimi, zielonych oczami. Nosi żółto-czarną zbroję i leginsy w odcieniach żółtego. Cece nosi nowoczesne okulary z czerwonymi szkłami i ma ulizane włosy. W pasie ma 3 wnyki.

CiekawostkiEdytuj

  • W odcinku "Dobijmy targu" powiedział: "Czterech na jednego? Nie wiecie, co to uczciwa walka?" pomimo, że sam używał doładowań do blastera i ghuli.
  • Jest bardzo podobny do Shockwire'a.
  • Praktycznie zawsze używa ulepszeń do blastera.
  • Dał się nabrać na prostą pułapkę Eli'a w odcinku "Dobijmy targu".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki