FANDOM

Drzemek - jest to śluzak, Sliren złapanym przez Eli w, gdy był dzikim osobnikiem tego gatunku. Po raz pierwszy wystąpił w odcinku "Śnieżkotaniec", gdzie zamieszkiwał tutejsze jaskinie z pobratymcami.

WyglądEdytuj

Protoforma (Obecnie)Edytuj

Wyostrzony Dżemek.png

Dziki Drzemek

Protoforma Drzemka przypomina Geogłaza, lecz jest ciemniejszy i grubszy. Dżemek jest żółto-niebieski. Na czole posiadają żółtą strzałkę. A na czubku głowy ma duże, płaskie i okrągłe żółte czułki. Ma niebieskie źrenice i turkusowa płetwę na grzbiecie. W swoich szczekach ma razem pięć zębów. Jego Dolnie łapki są niebieskie.

Tranformacja (Obecnie)Edytuj

Po transformacji przypomina nietoperza/królika koloru żółto-granatowego. Ma niebieskie źrenice oczy. Po transformacji ma największą "paszczę" ze wszystkich śluzaków, a w niej są dwa zęby. Na środku pyszczka ma różowy nosek. na czubku głowy ma parę uszu, przypominające uszy nietoperza, są zakończone żółta barwą a ich wnętrze jest różowawe, dzięki uszom może bardzo dobrze słyszeć. Na grzbiecie ma turkusową długą płetwę która się ciągnie do turkusowego ogona, prawdopodobnie może szybko pływać. ma dwie łapy zakończone czterema palcami, a łapy są żółte. Zostawia za sobą prawie niewidoczny błękito-żółty ślad.

HistoriaEdytuj

Śpiew Dzemk-ostrzejsze zdjęcie.png

Drzemek usypia pszczoły

Eli zdobył Drzemka w głębi jaskini Śnieżkotańca,w której one występują, był w tedy dzikim śluzakiem. Eli poprosił go o pomoc w uśpieniu Lodowego Ogra, ale niestety przy tym inne Slireny przestały śpiewać i inne Ogry się pobudziły. Eli, Drzemek i inne śluzaki zaczęły uciekać. Razem z resztą Gangu, Shane i Trixie zebrał Ogry w jedno miejsce i za pomocą Drzemka je uśpił. W tedy Drzemek został w jaskini by usypiać Ogry i by nowi przyjaciele bezpiecznie poszli. lecz Drzemek wrócił do nich.

Innym razem Drzemek uśpił Pszczoły które chciały pokąsać Eli'a i jego Śluzaki. Dzięki Drzemkowi Eli bezpiecznie poszedł dalej, ku celowi swej podróży. (Było to w odcinku "Studnia energii").

Cechy charakteruEdytuj

Drzemek jest bardzo ufny, gdyż nie zna żadnych potencjalnych wrogów, którzy mogą go np. zghulować. Jeśli może jest chętny do pomocy, co widać gdy nie zawahał się uśpić Ogry, oraz gdy aż rwał się do pomocy w "Lightwell", aby pomóc uśpić pszczoły.

CiekawostkiEdytuj

  • Lubi długo spać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki