Fandom

Slugterra PL Wiki

Dzikie plemiona spoza 99 jaskiń

793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Dzikie plemiona

Dzikie plemiona spoza 99 jaskiń to plemiona żyjące poza 99 jaskiniami, w 100 jaskiniach poza Slugterrą we Wschodnim Królestwie. Zadebiutowały w Slugterra: Ghul z innego świata.

WyglądEdytuj

Członkowie plemion wyglądają jak elfy, z tym, że ich oczy są całe czerwone. Możliwe, iż to wynik jakiegoś procesu ghulowania. Reszta cech wyglądu jest nieznana, gdyż resztę ciała zakrywają czarno-szare pancerze. Pancerz każdego członka plemienia ma jakieś wyróżniające go elementy (np.: ozdobne kolce na hełmie), co widać na przykładzie pomagierów Goona. Wszyscy członkowie plemienia noszą na rękach Blastery kusze, które rozpędzają ich Ghule. Posiadają czarno-zielono-szary ubiór.

Wyposażenie i metody walkiEdytuj

Członkowie plemion używają do walki ghuli. Ich blastery stanowią niewielkich rozmiarów kusze, wyposażone w Akceleratory. Atakują grupą, by zwiększyć efektywność ataku, przez to trudniej jest ich pokonać. Używają przeważnie najsilniejszych ghuli, co widać po tym, iż prawie zawsze atakowali np. Grimmstone'ami.

Posiadają mecha-hieny koloru jasnozielonego, ciemnozielonego oraz czarnego. Ich mecha-bestie są zghulowane, co widać po oczach.

Ghule PlemieniaEdytuj

CzłonkowieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Prawie nigdy nic nie mówią, wyjątkiem było, gdy zobaczyli Burpy`ego, wtedy jeden z nich odezwał się.
  • Plemię zostało uwięzione we Wschodnim Królestwie, gdy został zamknięty Terraportal, Fandango. Prawdopodobnie spróbują się kiedyś przedostać do Zachodnich jaskiń, by znowu służyć Goonowi.
  • Goon wspomniał w filmie ,,Slugterra: Ghul z innego świata``, że może stworzyć ghule lub po prostu poddawał ludzi ze wschodu procesowi przemiany.
  • Prawdopodobnie oni jako pierwsi odkryli Mega Morfy, gdyż Goon już wcześniej kontrolował je i chciał się dowiedzieć, kto poza nim może tworzyć ghule.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki