Fandom

Slugterra PL Wiki

Firenzar

790stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Firenzar

Firenzar (czyt. Fajrenzar) to gatunek rzadkiego śluzaka typu ogień, po raz pierwszy pojawiającego się w grze Slug it Out.

WystępowanieEdytuj

Śluzaki te zamieszkują chińskie tereny Slugterry takie jak Grota Do-Yang.

WyglądEdytuj

ProtoformaEdytuj

Protoforma Firenzara jest czerwona z beżowym brzuszkiem. Posiada on żółty wzorek na czole w kształcie trójkąta. Głowa tego śluzaka jest nietypowo większa oraz posiada dosyć dziwaczny kształt. Nie posiada on czułek, lecz zamiast tego posiada duże ozdobne brwi nad oczami o wiele bardziej spektakularne jak u Wytapiacza. Jego tęczówki są koloru czerwonego. Posiada on dwa zęby, a zamiast górnych łapek posiada żółte skrzydełka.

Transformacja Edytuj

Po transformacji śluzak znacznie przypomina czerwonego smoka. Prócz tego posiada zółty róg na nosie, a jego brwi znacznie rosną przypominając tym długie lisie kity (ogony lisów). Jego ogon płonie. Jego brzuch jest żółty i pofałdowany. Natomiast jego ręce zdobią wielkie żółte skrzydła.

UmiejętnościEdytuj

Po transformacji po uderzeniu w wroga tworzy ognisty pierścień otaczający przeciwnika oraz zadający mu obrażenia.

Info z gryEdytuj

"Ten ogniem ziejący śluzak otacza wroga pierścieniem z ognia, który spala go w miarę upływu czasu."

CiekawostkiEdytuj

  • W grze Slug it Out można zdobyć tego śluzaka w Slug Seeker Mode w Dojang Grotto.
  • Firenzar to drugi śluzak który w protoformie posiada skrzydełka. Pierwszym jest Hoverbug.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki