FANDOM

Frostfang

Frostfang - zghulowana wersja Zamrażacza. Wyglądem przypomina protoplastę, ale jego skóra i futro różni się od skóry i futra Zamrażacza. Ghul ten posiada także dłuższe rogi. Po raz pierwszy wystąpił w odcinku "Dobijmy targu". Potrafi stworzyć, bardziej wytrzymały lód.

WyglądEdytuj

ProtoformaEdytuj

W protoformie ghul wygląda podobnie do protoplasty. Jednakże, jego skóra ma kolor indygo. Na łapkach i głowie skóra przybiera odcień pistacjowy. Na głowie skóra w kolorze pistacjowym wygląda jak narośl lub lodowa czapa. Na niej zaś znajdują się zaostrzone czułki. Oko gula jest takie jak u śluzaków tyle, że jest czerwone, dodatkowo na skórze dookoła niego widać czarne pęknięcia. Posiada długie, ostre i chude kły.

TransformacjaEdytuj

Po transformacji przypomina Zamrażacza z tym, że jego skóra ma kolor jasnego indygo, a futro jest granatowe. Rogi, zęby i kopyta maja odcień pistacjowy. Rogi ma długie i lekko zakrzywione, a kopyta ma lekko zdeformowane. Jego rogi są także większe i zaostrzone. Z głowy wystają mu zadarte do tyłu rogi z futra. Posiada długi ogon i bardzo grube i puchate futro.

UmiejętnościEdytuj

ProtoformaEdytuj

  • Tworzy mały wybuch chłodu.

TransformacjaEdytuj

  • Zamieć (ang. Flizzard) - dmucha ogromnym zimnym wiatrem pełnym brył gradu, które stworzyły się po przez zmrożenie powietrza.
  • Lustrzany odłam (ang. Mirrorshard) - potrafi wytworzyć niewielką ścianę lodową tak twardą i śliską, że śluzaki się od niej odbijają.
  • Mrozowe pełzanie (ang. IcePlam) - może wybuchnąć dużą warstwą śniegu.
  • Slickcicle - wyrzuca ostre jak brzytwa sople w stronę przeciwnika.
  • Icewall Dmucha lodowym powietrzem i blokuje przejście ogromną i bardzo twardą, lodową ścianą.

HistoriaEdytuj

Wkrótce...

WystępyEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

Sezon 3Edytuj

Film Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jego nazwa pochodzi od słów frost, czyli mróz, oraz fang, co oznacza kieł (można to tłumaczyć jako kieł mrozu).
  • Po transformacji ma większe kły od protoplasty.
  • To ulubiony Ghul Cecego.
  • Frostfangi występują w ciemniejszej i jaśniejszej formie.
  • Frostfang po transformacji jest dłuższy od Zamrażacza.
  • Jest trzecim po Flatuloreksie i Photomo ghulem, którego nazwa jest krótsza od nazwy protoplasty, co jest nietypowe, gdyż ghule mają zwykle dłuższe, lub prawie takie same nazwy.
  • W protoformie posiada coś na kształt mazi na czubku mordki.
  • Ma zakręcone rogi podobne rogów barana.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki