FANDOM

Goon
Nie służę żadnym ludziom, to ludzie służą mnie!

—Opętany Junjie przez Goona w ,,Slugterra:Ghul z innego świata".

Goon (czyt. Gun) - to antagonista wprowadzony w filmach. Pierwszy raz pojawił się w "Slugterra: Ghul z innego świata", początkowo robiąc wrażenie ghula w arsenale Mrocznego Strzelca. Jednak potem okazało się, iż Mroczny strzelec to Junjie, bohater spoza 99 jaskiń i obrońca Wschodniego Królestwa, kontrolowany przez Goon'a. Zamieszkiwał wschodnie jaskinie.

Po porażce powraca w "Slugterra: Powrót Śluzaków Pięciu Żywiołów" , wraz z Mroczną Zgubą i nowym Nosicielem, gdzie ponowi kolejną klęskę, zostając przez Willa Shane'a wraz z Blakkiem strącony do Głębokich Grót.

WyglądEdytuj

Protoforma Mega Morfa (Obecnie)Edytuj

Goon na ramieniu-ostre zdjęcie

Widoczna cała protoforma ghula

W protoformie Goon ma duże czułka przypominające stateczniki. Cały jego brzuch ma jasno zielony kolor, w wokół którego jest jasna zielona ob ramówka. Wokół oka posiada czerwone znamiona wyglądające jak żyły. Również takie znamiona posiada na czułkach oraz łapach. Można zauważyć u niego ostrzejsze zęby, w których prawdopodobnie jest jad. Na łapach posiada trójkątny jasny wyrostek. Z tyłu ghul posiada długą kreskę bardzie wyrośniętą od ogonka. Od łap ciągnie się jasna skóra, która zaokrągla się aż do łap. Łapy ma bardziej zaokrąglane w porównaniu do innych ghuli. Od głowy ciągną się jasno zielone znamiona aż do szyi o kształtach trójkątów, również takie posiada na brzuchu i łapach.

Transformacja Mega Morfa (Obecnie)Edytuj

Po transformacji Goon ma świecące, jasno-zielone znamiona na spodzie łap, przedramionach, górze głowy (o kształcie "falowanego" trójkąta), tylnych mackach oraz dwóch "statecznikach" wystających z głowy, na którym są czerwone znamiona. Posiada on kilka czerwonych znamion przypominających żyły, które są przy oku, "żaglach" oraz wyrostkach. Dodatkowo jego czerwona źrenica na środku oka staje się tęczówką, a ghul dostaje czerwoną, podłużną źrenicę. Z tyłu posiada parę łap zakończonymi pazurami. Z przodu ma długie łapy zakończone trzema łapami z ostrymi pazurami. Na końcówce grzbietu posiada cztery długie pary wyrostków z czerwonymi znamionami i z jaśniejszą skórą, na ich końcu. Z przodu ma zaokraglona twrz i wielką "brew". Po przemianie zostawia za sobą czerwono-zielony ślad.

RelacjeEdytuj

Eli ShaneEdytuj

Goon jak widać od czasu wygranej Eli'a a jego przegranej, chce się zemścić na strzelcu i jego Śluzakach. Gdy by miał okazje chciał by się go pozbyć, by nie przeszkodził mu w jego planach.

JunjieEdytuj

Goon również nie przepada za Junjie'em, który uwolnił się pod jego uroku. Trochę go ośmiesza mówiąc, "Co to za strzelec, który nie umie obronić własnej jaskini".

HistoriaEdytuj

Poniższy tekst zawiera wiele spoilerów. Jeśli nie oglądałeś/aś odcinków "Upadek Wschodniego Obrońcy", "Ghul z innego świata" i "Powrót Śluzaków Pięciu Żywiołów" - omiń ten fragment.

Goon pierwotnie był śluzakiem Medykiem, który jako Strażnik strzegł Bariery we Wschodnim Królestwie, która miała zatrzymać przesiadującego w Głębokiej Grocie Cesarza. Jednak, pewnego dnia Cesarzowi udało się uciec, z pomocą ghuli i Kamiennych Wojowników niszcząc portal. Po wyjściu używając swojej mocy zghulował Goon'a, czyniąc go Goon Dociem. Podczas starcia z Junjiem i jego mistrzynią wystrzelił w Obrońcę Wschodniego Królestwa Goon'a, zmieniając go w swojego sługę.

Przez następne 20 lat Goon kontrolował Junjiego, który jako Mroczny Strzelec wypełniał wolę Cesarza, walcząc przeciwko jego wrogom.

Tumblr n74wfrk5Fh1t2kvdmo5 1280

Opętany Junjie i Goon na jego ramieniu

Po upływie tego czasu Goon wraz z dwoma przedstawicielami plemion spoza 99 jaskiń i zghulowanym Lodowym ogrem porwał Fandango, tworząc Terraportal do 99 Jaskiń, z zamiarem podbicia tych terenów. Chciał uwolnić wszystkie śluzaki od ludzi. W trakcie potyczki z Gangiem Shane'a przejął kontrolę nad Eli'em, uwalniając Junjiego. Z pomocą Medyka i Burpy'ego udało się uwolnić Eli'a spod kontroli ghula. Goon jednak zdołał uniknąć Medyka, uciekając bezpiecznie przez tunel powietrzny.

Z czasem przejął kontrolę nad innym strzelcem (Willem Shane'em), by wraz z paroma Demonami Mrocznej Zguby i zmutowanym Blakkiem zghulować Śluzaki pięciu żywiołów. I zawładnąć nad krainą. Plany Goona i Blakka zostały zrujnowane dzięki wygranej Gangu. Po przegranej, Goon razem z Blakkiem, Willem trafili do Głębokich Gród, gdzie słuch o nich zaginą.

Cechy charakteruEdytuj

Goon - Atakujący

Goon chce zghulować bezbronnego Burpy'ego

Goon miał ambitne plany. Chciał ocalić Śluzaki przed ludźmi. Stworzył armie z poza 99 jaskiń, by zaatakować ludzi, a wyzwolić Śluzaki. Jest bardzo nieustępliwy, za wszelką cenę chciał przedostać się do zachodnich jaskiń i zwabić do siebie lidera 99 jaskiń. Ghul chce zniszczyc wszystkich, którzy stoją na jego drodze do jego planów/celów.

Goon nie jest typem czarnego charakteru, który preferuje zadręczanie swoich wrogów. O wiele bardziej liczy się dla niego dojście do celu; woli wyeliminować stojące mu na przeszkodzie osoby, niż pozostawić żywe by cierpiały, ponieważ wie że zawsze mogą powrócić i zapobiec jego planom. Za tego typu zachowanie skarcił Blakk'a, który oszczędził Eli'a, żeby ten "patrzył jak na jego oczach Slugterra upada".

CiekawostkiEdytuj

  • Jest bardzo mądry, bo wie co się znajduje poza Slugterrą i może robić rzeczy, które inne śluzaki nie umieją. Przykładem jest kontrolowanie ludzi lub ghulowanie śluzaków.
  • Na Mrocznych Strzelców dobiera tylko wykwalifikowanych i doświadczonych strzelców (Junjie, Eli Shane, Will Shane, Thaddius Blakk).
  • Jest pierwszym śluzakiem/ghulem, którego głos dało się usłyszeć i zrozumieć.
  • Według Goona, chciał ocalić wszystkie śluzaki Slugterry przed ludźmi, ghulując je.
  • Po ocaleniu właściciela, Eli ciągle słyszał jego głos w głowie.
  • Przybył też do 99 jaskiń w poszukiwaniu odpowiedzi na to kto lub co poza nim potrafi tworzyć ghule.
  • Jest prawdopodobnie najmądrzejszym Ghulem w Slugterze.
  • Jest jedynym Ghulem należącym oficjalnie do antagonistów.
  • Boi się Medyka - "Nie, tylko nie Medyk!". Dlatego, że Medyk może go uśmiercić.
  • Niektóre jego umiejętności przypominają umiejętności Strachoghula i Cryptogrifa.
  • Jest jedynym ghulem, który może zabić człowieka.
  • Eli nazwał go Zarażaczem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki