Fandom

Slugterra PL Wiki

Grimmstone

793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze29 Udostępnij
Grimmstone

Grimmstone - jest ghulem Zderzaka. Mają one podobny kolor z tą różnicą, że Grimmstone ma ciemniejsze odcienie. Ghul jest o wiele silniejszy od swojej protoplasty.

WyglądEdytuj

ProtoformaEdytuj

Grimmstone nie różni się zbytnio od zwykłego Zderzaka. Ghul od protoplasty różni się budową ciała i ubarwieniem. Ma ciemno szaro-karminową skórę. Brzuch ma jasno szaro-karminowy. Jego łapy są dłuższe od zdrowego śluzaka , są lekko zagięte i ostrzej zakończone. Ghul na głowie posiada długie, haczykowate, granatowe czułka. Na głowie ma trzy niebieskie znamiona. Jest chudszej postury i ma ostro zakończone kanty ciała. Charakterystycznie dla ghula ma czerwone oczy i ostre małe kły.

TransformacjaEdytuj

Po przemianie jego skóra zmienia kolor na czarny, brzuch zmienia kolor na karminowy. Wokół oczu posiada karminowe znamię przypominające płomienie. Ma wielkie kły i czerwone oczy. Na potężnie umięśnionych łapach posiada świecące skały. Łapy są zakończone świecącymi, pistacjowymi skałami, dzięki którym może  zadać wielkie obrażenia. Na głowie posiada świecące rogi z kolcami.

UmiejętnościEdytuj

ProtoformaEdytuj

  • Jest bardzo silny, jak na swój niewielki rozmiar.

TransformacjaEdytuj

  • Grimhorn - uderza twardymi rogami w przeciwnika. Trafienie w ziemię obok przeciwnika odrzuci go.
  • Slammerstone - uderza kamiennymi pięściami z wielką siłą. Trafienie w ziemię obok przeciwnika odrzuci go.
  • Kamienny grad (ang. Hailstone) - strzela ostrymi kamieniami z rąk.
  • Castlerock - uderza z impetem w ziemię i tworzy kolczasty, skalisty mur.
  • Skalna burza (ang. Rockstorm) - uderza w ziemię, tworząc lawinę ostrych kamieni.

CiekawostkiEdytuj

  • Ma inny wygląd w protoformie niż Zderzak - większe rogi, ręce i głowę. Niektóre części jego ciała po transformacji to negatyw Zderzaka.
  • Po transformacji zmienia kolor skóry.
  • Dwuwymiarowo transformujące Grimmstone'y mają na swoich rękach zielonkawe, ostro zakończone kolce.
  • Jego nazwa pochodzi od słów grimm, co znaczy ponury i stone, co oznacza kamień.
  • Trójwymiarowa transformacja Grimmstone'a ma okrągłe czerwone oczy i rogi bez kolców. Natomiast dwuwymiarowa na rogach ma kolce i czarne oczy z czerwonymi kreskami pośrodku.
  • Niektóre Grimmstone'y w protoformie mają czarne oczy z czerwonymi kółkami pośrodku, a inne całe czerwone.
  • Czasami po transformacji Grimmstone'y nie mają górnych zębów.
  • Jest większy od swojej protoplasty.
  • Pod koniec "Dobijmy targu" wystrzelony Grimmstone transformował jako Tempesto.
  • Po transformacji wygląda, jakby pięści i rogi Grimmstone'a się świeciły lub były nafosforyzowane.
  • Jak na razie nie pokazano Grimmstone'a z mniejszymi rogami po transformacji (takimi jak czasem mają Zderzaki). Możliwe że takie Grimmstone'y nie istnieją albo nie zostały jeszcze pokazane w serialu.
  • W odcinku "Bunt Mechów" został uderzony trolowym młotem. Po upadnięciu na ziemię miał czarne gwiazdy nad głową.
  • Grimmstone jest dość silny by powalić wytrzymałe śluzaki, takie jak Armashelt.
  • W odcinku "Promienny Dzień" Blakk wystrzelił normalnego Grimmstone'a, a po transformacji pojawił się Grimmstone w Mega Morfie.
  • Jest jednym z najczęściej używanych Ghuli, jak i najsilniejszych.
  • Prawdopodobnie Grimmsone też mają małe rogi.
  • Ma on oklapnięte czułki w protoformie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki