FANDOM

Hipnotyzer

Hipnotyzer - śluzak typu Medium, który swoje umiejętności wykorzystuje między innymi do hipnozy. Zadebiutował w odcinku "Świt żywych śluzaków", jako zghulowany śluzak Pana Soboty.

Występowanie Edytuj

Hipnotyzer żyje na bagnach i moczarach. Jednym z takich miejsc jest jaskinia Śmierciogłębii.

Wygląd Edytuj

ProtoformaEdytuj

Hipnotyzer to żółty śluzak o błękitnym brzuszku. Jego dwa czułki są jasno ochrowe, tak samo jak jego kolce na grzbiecie. Oczy są karminowe z dwoma źrenicami. Ma trzy zęby, które dwa z nich odstają z górnej szczęki. Śluzak ma lekko ciemniejszą skórę wokół oczu. Jego głowa jest lekko sześcienna.

Transformacja

Po transformacji Hipnotyzer zyskuje długie ciało, w którym głowa jest zrośnięta z tułowiem. Dolna część tułowia jest niebieska, podczas gdy reszta żółta. Z jego szczęki wystaje ząb. Co ciekawe, w przeciwieństwie do protoformy, która ma białe oczy w różowe spirale, oczy transformacji są różowe w białe, liczniejsze spirale. Są one ogromne oraz otoczone niebieską skórą. Spód łap także jest pokryty na niebiesko, u dłoni posiada 4 palce. Na jego przedramieniach znajdują się niebieskie spirale, natomiast na brzuchu wielki żółty okrąg. Na grzbiecie znajduje się granatowy rząd łusek, zaś na samym ogonie trzy płaty, podobne do sterów w samolotach. Śluzak zostawia za sobą błękitny ślad.

UmiejętnościEdytuj

ProtoformaEdytuj

  • Psychicznie powoduje radość i poczucie bezpieczeństwa u osoby lub śluzaka.

TransformacjaEdytuj

  • Vertigoad - uderza w przeciwnika i powoduje zawroty głowy, przez co przeciwnik jest czasowo niezdolny do strzelania, uważnego oglądania oraz rozumienia zdań lub poleceń.
  • Hypnopotomous - kontroluje umysł przeciwnika, powodując w nim tak wielką euforię, że jest on obojętny na wyrządzaną mu krzywdę.
  • Psi-kick - uderza we wroga i powoduje u niego utratę pamięci, przez co przeciwnik zapomina, dlaczego walczy.
  • Berzerker - wytwarza nieokiełznany gniew i rozproszenie w przeciwniku, doprowadzając do tego, że obraca on się przeciwko swoim sojusznikom.
  • Czyta w myślach przeciwnika.
  • W grze "Bitwa o slugterrę" kontroluje umysł wroga, że możesz się nim przez chwilę poruszać.

HistoriaEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 3Edytuj

WystępyEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 3Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jego ghul to Cryptogrif.
  • Jego transformacja nigdy nie została pokazana w serialu.
  • Hipnotyzer Eli'a nazywa się Dazer.
  • Jego transformacja została pokazana w grze: "Bitwa o Slugterrę".
  • W protoformie ma na plecach brązowe, zaokrąglone tak jakby "kolce".
  • Z wyglądu jest podobny do Tazerlinga.
  • Eli jeszcze nigdy nie użył go w walce.
  • Poprzednim właścicielem Hipnotyzera Eli'a był Pan Sobota (który go zghulował).
  • Jest to najpospolitszy z Niezwykle rzadkich śluzaków, ponieważ w serialu pojawiły się cztery takie okazy. I oba posiadał Pan Sobota, jako ghule, trzeciego Bryce Estavan a czwarty widziany był w klatce w odcinku "Kompania Śluzaków".
  • Eli jako jedyny z Gangu Shane'a ma Hipnotyzera.
  • W grze "Bitwa o Slugterrę" Hipnotyzer w protoformie ma białe oczy w różowe spirale, a po transformacji różowe oczy w białe spirale.
  • Niewielu wie że Hipnotyzer potrafi przejmować umysł, lecz wszyscy wiedzą że umie czytać w myślach ( [...] zghulowany śluzak Hipnotyzera, czyli Cryptogrif, który zamienia czytanie umysłów w kontrolę nad nimi).
  • Jego ręce po transformacji bardzo przypominają ludzkie.
  • Prawdopodobnie jego hipnoza od hipnozy Cryptogrifa różni się tym, że potrafi zahipnotyzować tylko jedną osobę lub, że jego hipnozy mają limit czasowy, podczas gdy transy zghulowanego odpowiednika są mnogie i wieczne, póki się nie cofnie efektu.
  • Przez błędy twórców zostały pokazane w serialu co najmniej 3 Hipnotyzery.
  • Według angielskiej wiki Hipnotyzer jest strażnikiem Bramy energetycznej typu światła po Medyku .
  • W grze "Bitwa o Slugterrę" ma szpony zamiast zwykłych rąk jak w serialu.
  • Prawie niczym się nie różni od Ghula.
  • W pierwszym odcinku, gdy Pronto łapał śluzaki, był w nich Hipnotyzer. 

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Hipnotyzer

  • Najrzadszy śluzak Slugterry.

    13 wiadomości
    • Ja tam myślę, że to nie jest biały Medyk, tylko jakiś inny gatunek... Skoro twórcy mówią, że leczenie ghuli było błędem, to chyba ...
    • Zamrażaczka napisał(a):Ja tam myślę, że to nie jest biały Medyk, tylko jakiś inny gatunek... Skoro twórcy mówią, że leczenie gh...
  • Jednak może być Niezwykle Rzadki

    15 wiadomości
    • Oficjalna strona slugterry ma napisane że żyje w śmierciogłębii
    • GROM9916 napisał(a):Wiecie, Hipnotyzer może jednak być niezwykle rzadki. Hipnotyzery żyją w Śmierciogłębii, podobnie jak Strachoduchy...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki