Fandom

Slugterra PL Wiki

Hop Jack

789stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze51 Udostępnij
Hop Jack

Hop Jack (czyt. Hop Dżak) - to zghulowana wersja Skałowca. Jak większość ghuli, można go wyleczyć Medykiem. Ma takie same umiejętności jak Skałowiec. Jest bardzo często używany przez pracowników Dr. Blakka.

Wygląd Edytuj

Protoforma #1Edytuj

Istnieją dwie odmiany ghula pierwsza jest szarawo-żółtym brzuchem i głową. Posiada turkusowy panceż, na jego wydłużony łapach posiada turkusowe plamy, takie łaty posiada też na brzuszku tylko, że są większe. Na głowie ma duże czułki, którymi może słyszeć. Na jego "pancerzu" są jasno pistacjowe kolce. Posiada małe i ostre kły. Jego oczy mogą być całe czerwone lub czarno-czerwone.

Protoforma #2Edytuj

Druga protoforma ma jasno szaro-brązowy brzuch i głowę. Jego pancerz jest brązowy, na którym są szaro-żółte kolce. Ma dłuższe, brązowe czułki. Jego zęby nie są zielonkawe, tylko szare. Również na ostrzej zakończonych łapach i na brzuchu ma brązowe plamki. Ma czerwone oczy w wokół, których jest czarna ob ramówkę.

Transformacja #1Edytuj

Ghul po przemianie jest szaro-żółty. Na głowie ma twardą granatową skórę niczym pancerz, na której są czterokątne zielonkawe kolce. Ma również zielonkawe małe kolce. Jego oczy są czarno-czerwone. Na łapach ma również granatowy pancerz opancerzony w kolce. łapy są zakończone trzema palcami z pazurami. Hop Jacki posiadają długi ogon, który im jest dalej jest ciemniejszy i jest paskowany w kolorze ochry. Ogon jest granatowy z mnóstwem kolców.

Transformacja #2Edytuj

Jest podobny tylko jest szaro-brązowy. Ma białe i małe kły. Jego oczy są czerwone lub czarno-czerwone. Jego "pancerz" jest gruby i brązowy, na którym znajdują się szaro-żółte ogromne kolce. Tak samo, jest opancerzony na łapach zakończonymi trzema palcami. Posiada kolczasty ogon.

UmiejętnościEdytuj

ProtoformaEdytuj

  • Działa jak petarda.

TransformacjaEdytuj

  • Skizzler - podczas lotu skwierczy i wybucha.
  • Blastfield - stawia na podłożu małe, iskrzące wybuchowe gałki w formie pola minowego.
  • Shrieknel - wybucha silnie przed przeciwnikiem, tworząc potem kilka mniejszych eksplozji.
  • Blastrap - wybucha i morfuje w unoszące się pole minowe zbudowane z wybuchowych, iskrzących gałek.

Ciekawostki Edytuj

  • Hop Jack występuje w dwóch kolorach: niebieskim i brązowym. Po transformacji niebieskiego Hop Jacka (protoforma z kolcami) jego kolce się świecą, a jego "hełm" jest koloru niebieskiego. Po transformacji brązowego Hop Jack'a (protoforma z żółtymi kręgami na głowie) jego kolce są w kolorze ciemnej żółci, a jego "hełm" jest koloru ciemnego brązu.
  • Brązowy Hop Jack  wystąpił tylko jeden raz, w odcinku "Śmierciogłębia" i kilku Slugisodes.
  • Brązowy Hop Jack powstaje przy pomocy większej ilości mrocznej wody niż niebieski.
  • Brązowe Hop Jacki są potężniejsze niż te niebieskie.
  • Trzy Brązowe Hop Jacki zadebiutowały w Slugisoide "Know Your Ghouls".
  • To pierwszy wyleczony przez Medyka Eli'a ghul.
  • Czasami na skutek błędu przed wystrzałem lub transformacją przybiera protoformę Granatowybuchowca (większość odcinków).
  • Często myli się go z Granatowybuchowcem, który jest równie często używanym ghulem, co on.
  • W odcinku "Niepokonana Mistrzyni" Unik miał w blasterze Hop Jacka, lecz wystrzelił Skałowca.
  • Hop Jack to najczęściej używany ghul w serialu.
  • W Mega Morfie ma po transformacji dłuższe kolce, które się świecą i jakby "pęknięty" w pół pancerz. Wzdłuż tego pęknięcia biegnie czerwona linia.
  • Hop Jack w protoformie jest bardzo podobny do Granatowybuchowca, a po transformacji różnią się tylko długością i kształtem kolców.
  • W odcinku "Awaria" zghulowany przez Blakka Skałowiec Billy'ego miał kolor brązowy, lecz kiedy Chuligang dotarł do Cichej Trawy z Hop Jackami miały one kolor niebieski.
  • Inny kolor powstaje na skutek innego składu mrocznej wody

Więcej w Fandom

Losowa wiki