Wikia

Slugterra PL Wiki

Negashade

Komentarze122
663strony na
tej wiki

Przekierowano z Inkdevil

Negashade
Negashade
Negashade
[[Plik:

ST SG SLUGS NegashadeProto

ST SG SLUGS NegashadeVeloTrail

|250px]]
Grupa Śluzaki
Typ Oficjalnie: Medium Medium W serialu: Mrok Dark shadow
Występowanie Niepospolity Uncommon
Kolor skóry Odcienie niebieskiego
Posiadacze Shanai

Gabe (w grze), Frost (w grze), Pinglarz (w grze), Billy (w grze)

Pierwszy Odcinek Niepokonana Mistrzyni
Preferowane środowisko Lasy bambusowe
Rodzaj śluzaka Cienisty Śluzak (Shadow Slug)

Negashade (czyt. Negaszejd) to Śluzak typu Medium. Kolor skóry Negashade'a to odcienie niebieskiego (niebieski, granatowy). Ma charakterystyczne, świecące jasno niebieskie kropki na czoleŚluzak ten zadebiutował w odcinku "Niepokonana Mistrzyni" jako Śluzak Shanai.

WystępowanieEdytuj

Negashade'y żyją w lasach pełnych drzew bambusowych. Jednym z miejsc ich występowania może być Grota Do-Yang.

WyglądEdytuj

W protoformie śluzak ma ciemnogranatowe ciało. Brzuch jest jasno granatowy. Na czole znajdują się jasno granatowe znamiona w postaci kropek.

Po transformacji przypomina byka. Ma ciemnogranatowe ciało, prócz ogona i boków koloru szaro-granatowego, oraz jasno granatowego brzucha. Dłonie od wewnętrznej części są jasno granatowe. Na plecach oraz rękach znajdują się znamiona w postaci kropek. Śluzak ma bardzo długie, wychodzące ponad głowę i zadarte do tyłu brwi koloru niebieskiego.

 Umiejętności Edytuj

  • W protoformie potrafi przenikać i skradać się bardzo dobrze, także praktycznie nikt nie jest w stanie go zauważyć, niczym cień.
  • Sillwoet - znika w cieniu i materializuje się dalej w cieniu, by zaatakować z tego innego miejsca.
  • Shadowblak - tworzy kłęby ciemności wokół wroga, które są w stanie poruszać się za celem i dezorientują go tak, że nie może on celować.
  • Shadowkan - tworzy pociski o kształtach gwiazdy.
  • Shadowshiv - znika w cieniu, pojawia się w cieniu, sieka przeciwnika i znika ponownie, powtarzając atak wielokrotnie.
  • Łączy się z Białym Medykiem w Fuzyjny Strzał.

HistoriaEdytuj

  • Pierwszy raz pojawia się w "Niepokonana Mistrzyni", gdzie zostaje wystrzelony przez Shanai czterokrotnie: najpierw w barze, potem przeciwko Trojaczkom Mocy, przeciwko ghulom Blakka, oraz wreszcie w fuzyjnym strzale z Białym Medykiem przeciwko Unikowi w kamuflażu Blakka.
  • W "Podziemie" pojawia się jako strażnik Mroku, spadając z kolumny i tracąc moc.
  • W "Powrót do korzeni" pojawia się w retrospekcji Blakka, na prawym barku Shanai. Nie został użyty w walce.

WystępyEdytuj

 Ciekawostki Edytuj

  • Przez błąd te śluzaki zostały pokazane (przez około sekundę zacienione) w odcinku "Śmierciogłębia".
  • Po transformacji przypomina Klan Cieni.
  • Nazwa tego Śluzaka pochodzi od słowa shade oznaczającego cień.
  • Jego wygląd nawiązuje do Ying&Yang - Biały Medyk to Ying, a Negashade to Yang.
  • Po transformacji zostawia za sobą granatowy dym, który zasłania mu cały tułów oraz ogon.
  • Wraz z Białym Medykiem odszedł z Shanai.
  • Jego zghulowaną wersją jest Necroshade.
  • Komora dla Negashade'a Shanai znajduje się w czarnej części fuzyjnego blastera, co nawiązuje do fuzyjnego strzału Białego Medyka i Negashade'a o wyglądzie Ying&Yang.
  • Inną nazwą Negashade'a jest Inkdevil.
  • Prawdopodobnie śluzak Negashade Shanai nazywał się Yang.
  • Jest jedynym śluzakiem typu Mrok, lecz nie jest Ghulem.
  • Pomimo swojego typu, Negashade nie jest spotykany tak rzadko jak niektóre odmiany Śluzaków.
  • Jeden z tych Śluzaków pilnował bramy.
  • Po transformacji posiada długie niebieskie brwi, które przypominają rogi.
  • Występuje w grze "Bitwa o Slugterrę".
  • Jest jedynym ze śluzaków "własnego gatunku", gdyż jest jedynym śluzakiem typu mroku (nie licząc Ghuli) jak np. Zamrażacz - jedyny śluzak typu lód.
  • Zghulowana wersja tego śluzaka - Necroshade, występuje tylko w grze "Slug it Out"
  • Po transformacji ma długi ogon przypominający cień, taki jak Hipnotyzer. Widać go jednak tylko w "Battle of Slugterra" oraz "Slug it Out", lecz w serialu zakrywa go granatowy dym.
  • Jego cień bardziej przypomina atrament, niż cień.
  • Zarówno Negashade, jak i Biały Medyk, mają w protoformie na czołach znamiona.
  • Według oficjalnej strony jest typu medium, choć w serialu zostało pokazane, że ma typ mrok, prawdopodobnie kiedyś wyemitują ten sam odcinek, ale z poprawionym symbolem Negashade'a.
  • Znane są tylko 2 Negashade: jednym jest Yang a drugim członek Śluzogwardii.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Negashade

Więcej od Wikii

Losowa wiki