FANDOM

Jaskinia Dżungli - jest to jedna z największych jaskiń w Slugterze. Każdy zakątek tego terenu jest obrośnięty rozmaitą florą. Jaskinię te można zobaczyć w "Zagrożony gatunek", a zghulowaną w filmie "Slugterra: Powrót Śluzaków Pięciu Żywiołów".

Charakterysyka jaskiniEdytuj

Fandango w lesie

Fandango w jaskini Dżungli

Jaskinia składa się z niebieskich, szarych oraz świecąco na niebiesko skał. Rośnie tam wiele grzybów, które najczęściej mają kolor niebieski i błękitny. Można tam też spotkać czerwone grzyby. Na najstarszych i na największych grzybach są małe pomarańczowe okrągłe rośliny, które w ciemnościach świecą. Często można spotkać wiszące liany. Występują tu rośliny o ogromnych liściach. W jaskini dżungli rośniewiele różno kolorowych traw. Rzadkie do spotkania są Muchołówki, które dorastają nawet Psom Śluzogończym. W najróżniejszych zakątkach są małe świecące na różne kolory grzyby. Można tam też spotkać rośliny, które przypominają skały, są najczęściej niebieskie. Zghulowana jaskinia jest cała w czarnych barwach oraz wiele roślin ma czerwony kolor.

MieszkańcyEdytuj

Polero i pies

Dziki pies poluje na Śluzaki

CiekawostkiEdytuj

  • Prawdopodobnie Jaskinia Dżungli wytwarza największą ilość tlenu, wszystko dzięki bogatej roślinności.

  • Typowe dla lasu-Olbrzymie grzyby
  • Gang w lesie
  • Zghulowany las w oddali