Fandom

Slugterra PL Wiki

Klub Trep

793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Trep.png

Dane techniczneEdytuj

Slugterra        

Sezon 1 | Odcinek 5       

Klub Trep | Club Slug    

 Premiera w Polsce 13.12.2012 rok     

Opis odcinkaEdytuj

Leniwe śluzaki to zmora wszystkich śluzostrzelców. Sierżant Śluz ma na to radę - samodzielnie poprowadzi szkolenia śluzaków, robiąc z nich prawdziwe machiny bojowe w swym Klubie Trep, podczas gdy ich właściciele mogą spać spokojnie. Nasz bohater nie zamierza jednak korzystać z takich udogodnień i samodzielnie, przez wiele godzin i katorżniczo trenować swoich podopiecznych... Lecz daje jednego śluzaka na sprawdzenia co dzieje się z śluzakami po treningu. Pod warunkiem, że Pronto nie wpłynie na jego zdanie w tym zakresie. Tak czy inaczej szykuje się wypoczynek połączony z prawdziwym szkoleniem, ale czy na pewno?

Najważniejsze wydarzeniaEdytuj

  • Zniszczenie klubu.
  • Wytrenowanie Zbijaka.

PostacieEdytuj

ŚluzakiEdytuj

GhuleEdytuj

  • Brak ghuli w tym odcinku.

BłędyEdytuj

  • W Polskiej wersji Sierżant Śluz Floppera pomylił z Gazopuszczusem.
  • Gdy Sierżant Śluz przychodzi poinformować, o zakończeniu śluzaczego treningu, dziewczyna obok niego ma jasny strój zamiast ciemnego i ma błękitno-różowe włosy zamiast czarno-różowych.
  • Na początku widać Butch`a, który ma białka koloru białego które w następnej scenie zmieniają kolor na żółty.
  • Po pokonaniu Burpy`ego Butch leci dalej i nie widać za nim błękitnych śladów jakie zostawiają Zębacze po transformacji.
  • Gdy Sierżant wystrzelił Szybkolota, zamiast się odbijać, wybucha jak Skałowiec.

Trailer odcinkaEdytuj

full00:37

Slugterra - Club Slug

full

Więcej z Fandomu

Losowa wiki