Fandom

Slugterra PL Wiki

Kryształ Żywotności

793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Kryształ Żywotności

Kryształ Żywotności - to rzadko spotykany kryształ, który jest bardzo podobny do Ruda Blasku, przez swój kolor (błękitny) lecz można go odróżnić przez wyjątkowy kształt i niebieskie kryształki które go "obrastają" w obwodzie.

W odcinku "Rzadka część" Gang Shane'a szukał go w Jaskini Złomowiska. Znalazł go, a Czerwony Hak zbudował z niego ulepszenie do blastera dla Eli'a - moduł fuzyjny. Właściwości tej formy krystalicznej umożliwiały synchronizacje Śluzaczej Energii, która pozwala Śluzakom na wykonanie fuzji za pomocą Fuzyjnego Blastera (który można zrobić dzięki Kryształom Żywotności).

Informacje ogólneEdytuj

Kryształ żywotności był dawniej (a dokładniej kilka dekad temu) stosowany do różnych urządzeń takich jak Remodulator (uniwersalny odświeżacz powietrza). Obecnie jest niezwykle rzadkim "kamieniem" gdyż jego złoża zaczęły się wyczerpywać, przez jego zastosowanie. Można go też pomylić z Rudą Blasku, przez błękitny kolor. Ma charakterystyczny kształt nieregularnego rombu, w wokół którego rozciąga się niebieska kryształowa obwódka (tylko po środku).

CiekawostkiEdytuj

  • Dawniej był używany do urządzeń takich jak Remodulator, który służył do oczyszczania powietrza.
  • Przypomina odłamek kamienia z Storm Hawks, czyli innego serialu Nerd Coprsa (studnia, który stworzył Slugterre)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki