Fandom

Slugterra PL Wiki

Kryształek/Mega Morf

< Kryształek

793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Mega Morf

Mega Morf Kryształka pojawił się w filmie Slugterra: Return of the Elementals. W przeciwieństwie do zwykłego odpowiednika ma białe znamiona na czole, płytkach pancerza i na głowie.

Został wystrzelony przez Korda  by zrobił dla Eli'a podziemny tunel na wyspe w drugim filmie Slugterry.

WyglądEdytuj

ProtoformaEdytuj

Jest czerwony. Jego pancerz jest błękitny z żółtymi znakami gdzie niegdzie. Na łapach ma niebieski pancerzyk. Wokół niektórych pancerzy ma żółtawą barwę. Posiada długie czerwonawe czułki jak żagle. W przeciwieństwie do zwykłej formy nie posiada już na głowie niebieskiego znamienia, zasłania je zwężona zbroja. Posiada na głowie białe znamię, a na czole białe zgrubienie również białe. Ma na brzuszku niebieski pancerz.

TransformacjaEdytuj

Cały czerwony Kryształek, ma na grzbiecie błękitny pancerz z żółtymi kolorami. Posiada długie łapy z pancerzem na którym jest biały kolec. Pod spodem łap posiada po dwa szczypce, a końcówki łap są zakończone niebieskimi wiertłami. Za miast nosa posiada niebiesko-białe wiertło. Wokół oczu ma żółtą skórę i czerwone skórzaste brwi.

UmiejętnościEdytuj

TransformacjaEdytuj

  • Po transformacji uderza w ziemię i tworzy ogromny tunel, przez który można uciec.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki