Fandom

Slugterra PL Wiki

Kryształowe Robaki

793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Kryształowy Robak - to stwór przypominający węża zbudowanego z kryształów. Występuje w Kryształowych Jaskiniach tworząc Wielkie bramy. Jest koloru błękitnego z czerwonymi pasami. Cała chmara tych zwierząt wystąpiła w odcinku "Śluzobieg". Przez większość czasu śpią wygięte w łuk. Po uderzeniu w nie budzą się i zaczynają niszczyć wszystko dookoła ze złości.

ZdolnościEdytuj

  • Potrafi zakopać się w twardej ziemi.
  • Wpada w ziemię, wybija się z niej agresywnie i tak w kółko, szybko goniąc ofiarę i atakując.
  • Zwija się i turla w stronę wroga, taranując i wgniatając w ziemię wszystko, co tylko napotka na swej drodze.

WyglądEdytuj

Kryształowe robaki, są jak dżdżownice. Stworzenia są pokryte twardą skórą opancerzoną w niebieskie kryształy. Posiada dwie pary ogromnych czerwonych oczu. Gdy robak się budzi niektóre z jego części ciała, zaczynają przybierać czerwony odcień i lekko świecą, przez co robak ma pierścienie. Kryształowe robaki mają twarde niebieskie zęby, dzięki którym przebijają się przez podłoże. Na końcu posiadają duży kryształ.

CiekawostkiEdytuj

  • Czerwone zabarwienie pojawia się tylko gdy jest rozwścieczony.
  • Pod koniec odcinka "ŚluzobiegPronto ujeżdżał jednego.
  • Mają bardzo twardą, kryształową skórę. Thresher po trafieniu odbił się od niej.
  • Kryształowego Robaka można obudzić jedynie dotykając go.
  • Łatwo go pokonać Zderzakiem i Tazerlingiem.
  • Kryształowe Robaki zaatakowały Grotę Molmaunt, prawdopodobnie po to by powiększyć swoje terytorium.
  • Kryształowe robaki są wyewoluowaną formą titanoboa (rodzaj wymarłego węża).
  • Wirujący robak
  • Uśpione robaki wbite w ziemię
  • Dwa wściekłe robaki
  • Trzy uśpione robaki
  • Budzący się robak

Więcej z Fandomu

Losowa wiki