FANDOM

Jest mistrzynią Junjiego. W trakcie rządów Cesarza była pod jego kontrolą i działała jako Dai-Fu.

WyglądEdytuj

LianEdytuj

Lian wygląda podobnie do Shanai, z tym że wygląda na nieco młodszą. Ma ciemniejszy odcień skóry, fioletowe włosy i fioletowe oczy. Nosi uniform podobny do Shanai, z tym że w kolorach bieli i żółtego.

Dai-FuEdytuj

Jako Dai-Fu ma trupio-bladą cerę, oczy o czarnych białkach i czerwonych tęczówkach. Na czole i dookoła oczu ma niebieskie znaki. Włosy są wciąż fioletowe. Ubrana jest w podobny uniform co wcześniej, lecz jest on cały czarny, a przy szyi błyszczą na czerwono elementy, zasilane mroczną energią (po odghulowaniu stały się one niebieskie).

CharakterEdytuj

LianEdytuj

Lian jest osobą miłą i ciepłą. Zdaje się być bardziej spokojna i mniej skora do gniewu niż Shanai.

Dai-FuEdytuj

Jako Dai-Fu jest osobą złą, pragnącą służyć Cesarzowi ponad wszystko, nawet jeśli oznaczałoby ją to utratę życia, co pokazuje sytuacja z użyciem przez Cesarza ghula Vamparo na Dai-Fu. Jest zwykle opanowana i spokojna, lecz zdarzają się momenty gdy okazuje gniew i irytację (np.: podczas potyczki z Pronto w pałacu Cesarza).

ArsenałEdytuj

LianEdytuj

Dai-FuEdytuj

WystępyEdytuj

Sezon 4Edytuj

  • "Turniej Underlord'ów" (debiut, jako Dai-Fu)
  • "Cesarz" (Dai-Fu)
  • "Druga szansa" (debiut jako Lian we śnie Junjiego, jako Dai-Fu we śnie Junjiego i w hologramie Jonny'ego Mana)
  • "Upadek Wschodniego Obrońcy" (jako Lian w retrospekcji Junjiego)
  • "Dama i Miecz" (Dai-Fu)
  • "Powrót Cesarza" (Dai-Fu i Lian)
  • "Powrót Wschodniego Obrońcy" (Lian)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki