Fandom

Slugterra PL Wiki

Loki

793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze24 Udostępnij
Loki

Loki jest ghulem, a dokładnie Smuggletem. W odcinku "Nowy dzieciak, część pierwsza" i "Nowy dzieciak, część druga" udawał Śluzaka Magika (naturalnego). Właścicielem Lokiego jest Unik. Ghul jest sprytny. Udowodnił to nie dotykając Medyka, by się nie zdemaskować. Tak samo jak Boon Death, Loki potrafi nad sobą panować.

Pojawił się również w odcinku "Niepokonana mistrzyni". Unik z Lokim starali się o lekcje z Niepokonaną Mistrzynią, walcząc tym samym z członkami gangu Shane'a. Niepokonana Mistrzyni powiedziała, że potrafi rozróżnić ghula od śluzaka, ale i tak nabrała się na iluzję Lokiego i Unika co świadczy o ich niesamowitej więzi.

W obu częściach "Nowy dzieciak" Loki stosował kamuflaż Magika, a w "Niepokonana mistrzyni" kamuflaż Brudnego Łobuza. Dzięki temu Unik korzystał dodatkowo ze zwykłych śluzaków, takich jak Tazerling, Polero czy Żelek.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego nazwa jest prawdopodobnie odniesieniem do boga kłamstw i oszustw, który potrafił zmieniać swoją postać- nordyckiego Lokiego. Jest to symbolem gdyż Loki również jest kłamczuchem i oszukuje szczególnie jako ghul.
  • Jako jedyny ghul może zostać wystrzelony z niebieskiej wnyki bez zamknięcia.
  • Jako jedyny ghul (poza Darkfurnusem) słucha poleceń właściciela i wraca do niego po wystrzale.
  • Loki jak widać w odcinku "Nowy dzieciak, część druga" umie jeździć na małym pociągu jak na desce surfingowej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki