Fandom

Slugterra PL Wiki

Mario Bravado

793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij
Mario Bravado

Mario Bravado jest Śluzostrzelcem. Przez lata wytrenował niesamowitą technikę, opierającą się na trafianie w cele za pomocą rykoszetowania.

Cechy charakteruEdytuj

Mario jest bardzo honorowy. Zgodnie z umową, kiedy przegrał, odszedł w cień niezależnie od okoliczności i sytuacji. Dowiedziawszy się od Eli'a prawdy na temat Blakka, nie wahał się, by pomóc chłopakowi w odbiciu Pronto z konwoju więziennego, co dowodzi oddania i poświęcenia w imię słusznego celu. Bravado jest też znakomitym nauczycielem, chociaż ma dość niekonwencjonalne, ale skuteczne metody nauczania.

HistoriaEdytuj

Był jednym z najbardziej rozpoznawalnych ludzi w Slugterze - niedoścignionym wzorem, potrafiącym w każdy cel trafić z zawiązanymi oczyma. Pewnego dnia otrzymał propozycje pojedynku od Blakka i podjął się go, będąc pewnym zwycięstwa. Blakk wykorzystał Strachoghula, a zgodnie z wcześniej zawartą umową, Bravado miał w przypadku przegranej zrezygnować z kariery i zniknąć. Osiadł w małej pizzerii, którą prowadził sam wraz ze swoim Śluzakiem. Nazwał ją "Pizza z rykoszetu", co może oznaczać sposób jej przygotowania.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest w stanie robić pizzę z zawiązanymi oczami.
  • Jego ulubionym śluzakiem jest Szybkolot (Ricochet), z którym prowadzi restaurację "Pizza z Rykoszetu".
  • Bravado, to z angielskiego zuchwałość, brawura.
  • Jest niezłym nauczycielem z ciekawymi i nietypowymi metodami.
  • Mario przegrał bitwę z Blakkiem, ponieważ zgubiła go zbyt duża pewność siebie.
  • Nauczył Eli'a strzelać z rykoszetu.
  • Po raz pierwszy widać go na turnieju śluzostrzelców (jako widza).
  • Jego śluzak pomaga mu w robieniu pizzy.
  • Jego śluzak Szybkolot posiada drobne pęknięcie na pancerzu, co zapewne jest skutkiem walki z Dr. Blakkiem.
  • Potrafi z jednego wystrzału śluzakiem zrobić całą pizze w bardzo szybkim tempie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki