FANDOM

Mega Morf
MIESIĄCA

Mega Morf to stan, w którym Śluzaki lub Ghule wystrzelone przy 200mph, zmieniają wygląd i stają się potężniejsze i zwinniejsze. Pierwszy raz można było go zobaczyć w odcinku "Poprawki".

InformacjeEdytuj

Śluzaki, jak i Ghule, Meg
Transforujące Mega Morfy

Energia, która otacza Mega Morfy

a Morfują się, kiedy osiągną 200mph. Pierwszym śluzakiem, który osiągnął Mega Morf był Burpy - Infurnus Eli'a Shane'a kiedy Eli'a Mecha Bestia rozpędziła się do 100mph. Śluzaki po Mega Morfie stają się sporo silniejsze i zmieniają lekko wygląd. Każdy śluzak, który Mega Morfuje ma określone ruchy, dzięki którym zmieniąją się w Mega Morfy np. złączenie szybko skrzydeł i rozprostowanie, obracanie się itp. Czerwony Hak dodał Akceleratory do Blasterów Eli'a, Korda, Trixie i Pronto jak i do Blakka, Mrocznej Zguby itd. Akceleratory posiadają również: Ember, Dzikie plemiona spoza 99 jaskiń, Junjie oraz ludzie ze Wschodniego królestwa. Dzięki nim śluzaki i ghule były wystrzeliwane z prędkością 200mph. Każdy śluzak, który osiągnie Mega Morf, zostaje w nim na zawsze. Po wystrzeleniu śluzaki otaczają się świecącą energią o różnych kolorach (zazwyczaj kolorach swojej aury) w której przemieniają się w Mega Morfy, każda taka energia jest do innych podobna.

Wspólne cechyEdytuj

Infurnus.Transform.Mega.Mrorph

Infurnus przechodzi proces Mega Morfu

Każdy śluzak, który osiągnie 200mph i zmieni się w Mega Morfa, ma charakterystyczne cechy. Dla ghuli w szczególności, charakterystyczne są czerwone znamiona wokół oczu/oka, rzadziej mają czerwone znamiona gdzieś indziej np. na czułkach. Resztą ghule przypominają zwykłych przedstawicieli. Śluzaki w przeciwieństwie do zghulowanych przedstawicieli, wyróżniają się białymi znamionami na głowach, czasem też białe znamiona mają na łapach. Rzadko po Mega Morfie zmieniają im się kształty ubarwienia brzucha, przykładem jest Szybkolot. Dla nich, jest charakterystyczny też lekko wystający pasek od ogonka ciągnący do pleców. W protoformie ich czułki i rogi zmieniają się w czułka przypominające żagle, a rogi są zaokrąglone. Po przemianie zmieniają się ich ogony, a na grzbiecie mają wyrostki, które przypominają ich czułka w protoformie. Zawsze mają na łapkach dodatkowe np. wyrostki, plamkę, skałę itp.

CiekawostkiEdytuj

  • Śluzaki i Ghule w Mega Morfie wystrzelone, bez prędkości potrzebnej do Morfu czyli 200mph. Są tylko trochę silniejsze od zwyczajnej formy.
  • Prawdopodobnie strażnicy są w Mega Morfie, co widać na przykładzie Medyka Eli'a.
  • Początkowo Mega Morf nazywał się Velocimorf.
  • To Eli wymyślił nazwę Mega Morf.
  • W odcinku "Zabójcza rozgrywka" było widać Zderzaka w Mega Morfie.
  • Śluzaki są dużo potężniejsze w Mega Morfie.
  • Dotychczas nie został ujawniony Mega Morf jakiegokolwiek Śluzaka typu Medium
  • Mega Morf jest potężniejszy od strzału łączonego - widać to doskonale, kiedy fuzja Skałowca I Zderzaka zostaje pokonana przez Aquafreaka w Mega Morfie.
  • W odc. "Studnia Energii" Pokazany zostaje przez chwilę Harmashelt w Mega Morfie, jednak po wystrzeleniu przez Blakka był normalnym ghulem.
  • Nie wszystkie śluzaki mogą być w Mega Morfie np: najpierw Sztuczek nie mógł być, a później już był.

Znane Mega MorfyEdytuj

Lista Śluzaków w MMEdytuj

Lista Ghuli w MMEdytuj

FilmikEdytuj

Slugisode - Slugterra - Disney XD Official-140422912601:01

Slugisode - Slugterra - Disney XD Official-1404229126

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Mega Morf

  • Mega Morfy

    2 wiadomości
    • Jeśli Eli jedzie z prędkością 100 mph i strzela Burpim, który morfuje ta czy pozostałe śluzaki (we wnykach i w plecaku) nie powinny transformować?
    • Bo nie miały miejsca, nwm ale to raczej od Śluzaka/Ghula zależy czy tranformuje :/
  • Co wy na to?

    2 wiadomości
    • Ostatnio na fanonie pracuję nad postacią - Maxem Strikerem, który wymyśla różne "Morphy".Może w oryginalnej Slugterrze t...
    • Mi tam obojętnie :p byle by było fajnie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki