Fandom

Slugterra PL Wiki

Misja niezbyt możliwa

793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Dane techniczneEdytuj

Slugterra

Sezon 3 | Odcinek 1

Misja niezbyt możliwa | Mission: Improbable

premiera w Polsce 28.10.2013 rok

Najważniejsze wydarzeniaEdytuj

  • Pokonanie Pana Soboty

PostacieEdytuj

ŚluzakiEdytuj

GhuleEdytuj

BłędyEdytuj

  • Eli miał w fuzyjnym blsterze Tormato i Burpy`ego, a wystrzelił Tormato i Zderzaka.

Opis odcinkaEdytuj

Gang Shane`a jest uwięziony w najpilniej strzeżonym więzieniu w całej Slugterze, którym zarządza Pan Sobota. Jednak pewnej dwójce udaje się uciec, a są nimi Pronto i Burpy. Jednak Pronto nie chcę słuchać pomysłów Burpy`ego. Pronto próbuje ustalić gdzie znajdują się przyjaciele, lecz  rządzi się jak szara gęś. Udaje mu się zdobyć informacje od byłego więźnia Stalagmitu 17 i udaje się na ratunek. Tym samym czasie Reszta Gangu próbuje namówić Pana Sobotę podstępem, by ich wypuścił. Eli mówi Sobocie, że umie przyrządzić najpyszniejszego szejka. Sobota postanawia zmienić ich w zombie, by mu zrobili szejka. Gdy otwiera klatkę wszyscy uciekają i zamykają Pana Sobotę. Pronto omija strażników, gdyż udaje ich się nabrać że jest jednym z zombie. Jednak zły ruch go zdradza. Udaje mu się dotrzeć do celi gdzie nie posłuchał Burpy`ego i uwolnił Sobotę. Zdaje sobie, że musi zacząć lepiej traktować śluzaki. Niestety Sobota wezwał zahipnotyzowanych strażników. Czy uda się im uciec? Pronto zaprzyjaźnił się z Burpy`m i dzięki temu pokonują Sobotę. Niespodziewanie pojawia się Blakk. Czy wszystko skończy się szczęśliwie? O tym dowiecie się oglądając "Misję niezbyt możliwą".

Ciekawostki Edytuj

  • Jego nazwa jest aluzją do filmu "Mission Impossible".

Trailer odcinkaEdytuj

Slugterra - Mission Improbable00:37

Slugterra - Mission Improbable

Więcej z Fandomu

Losowa wiki