Fandom

Slugterra PL Wiki

Mroczny Łobuz

789stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze39 Udostępnij
Mroczny Łobuz

Mroczny Łobuz to zghulowana wersja Brudnego Łobuza. Po transformacji strzela we wszystkie strony kolcami. Wykorzystuje się go do atakowania dużych grup przeciwników .

WyglądEdytuj

Mroczny Łobuz jest koloru fioletowego. Jego brzuch jest koloru lawendowego. Wszystkie jego kolce oraz zęby są w kolorze jasnozielonym. Są one ostre. Posiada on koło czerwonych oczu ciemną skórę. Po transformacji ma brzuch i fioletową twarz . Reszta skóry jest w kolorze zgniłej zieleni. Po bokach ma linie podobne do piorunów. Jego błony są ciemne. Wzdłuż nich rozstawione są kolce.

UmiejętnościEdytuj

Protoforma Edytuj

  • Pokryty jest kolcami, które wbija w dłoń gdy ktoś go złapie.

Transformacja Edytuj

  • Sandspur - wystrzeliwuje bardzo ostre kolce niczym jeżozwierz.
  • Weedzillo - toczy się po podłożu jak kula wystrzeliwując masę kolców.
  • Krictus - wybucha w powietrzu i wystrzeliwuje dużą ilość wirujących ostrych jak brzytwa kolców.
  • Thorngarten - tworzy ścianę ciernistych roślin, takich jak chociażby kaktusy, które mogą łatwo i boleśnie powalić.
  • Snortspike - wybucha w powietrzu, wystrzeliwując salwy ostrych jak brzytwa kolców.
  • Zamiast igieł wystrzeliwuje strasznie ostre, długie, zielone włócznie, zdolne przebić Mecha-bestie.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest najmniejszym ghulem w protoformie.
  • Po transformacji posiada błonę między kolcami.
  • Mroczny Łobuz posiada 48 kolców.
  • Gdy zostanie zamrożony na bryłę lodu przez Zamrażacza, jest w stanie bardzo szybko się uwolnić.
  • W przeciwieństwie do swojej naturalnej formy Mroczny Łobuz po transformacji nie posiada przednich kończyn.
  • Transformacja Mrocznego Łobuza jest oparta na rybach rozdymkowatych.
  • Jest jedynym ghulem bez łap po transformacji.
  • W protoformie i po transformacji posiada cieńszy "grzebień" niż Brudny Łobuz.
  • W odcinku "Nowy dzieciak, część pierwsza" był błąd, Diablos miał w blasterze Thrashera, a wystrzelił Mrocznego Łobuza.
  • Jego przemianę pokazano szybciej niż Brudnego Łobuza.
  • W filmie Slugterra: Ghul z innego świata pokazano go we wnyce zamiast zghulowanego geogłaza.
  • Ma najwięciej kolców ze wszystkich ghuli po transformacji.

Więcej w Fandom

Losowa wiki