Fandom

Slugterra PL Wiki

Munch

793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij
Munch

Munch -to postać z gry "Slug It Out!". Pojawił się także w odcinku "Droga do domu", gdzie odgrywał znaczącą rolę.

W Slugterra: W mroku należy do Twardzieli.

CharakterEdytuj

Munch to typowy cyklop. Jedyne co robi lepiej niż jedzenie to pojedynkowanie się i na odwrót. Jego zachowanie przejawia niesamowitą prostotę - albo myśli, albo atakuje, albo je. Czasami się ślini. Szybko się rozkojarza i denerwuje.

HistoriaEdytuj

Munch przybył do tętniącego życiem miasta. Wyżarł całe jedzenie miejskie. Nikt nie mógł go pokonać, bo był za silny. Wyzwał Eli'a na pojedynek, kiedy Eli miał tylko dwa śluzaki: Mydłka i Migotka, jednak przegrał gdy przyjechała reszta jego śluzaków na mecha-słoniu i przewróciła Muncha. Cyklop stchórzył i wycofał się z pojedynku, i zgodnie z zasadą przyjętą przed walką opuścił miasto.

ŚluzakiEdytuj

Sand Angler, Skałowiec, Polero, Lawośluz, Zębacz i Armashelt

CiekawostkiEdytuj

  • Niektórzy ludzie z Miasta Gastronomicznego twierdzą, że jest wielki jak skała i głupi jak worek kartofli.
  • Nazwał Burpy'ego "Barpi".
  • Na obu ramionach ma wytatuowany hamburger, co ma symbolizować jego zamiłowanie do jedzenia.
  • Choć nie grzeszy inteligencją, wykrył "krecią grę na czas", gdy Pronto proponował mu jedzenie aby zyskać trochę czasu na dojazd Trixi i Korda ze śluzakami Eli'a.
  • Tak jak Straggus i Ember, jest jedynym znanym przedstawicielem swojej rasy.
  • Prawdopodobnie jego ulubionym śluzakiem jest Skałowiec, gdyż był on używany przez Muncha kilka razy, podczas gdy każdego innego użył tylko raz.
  • Cyklopy są wyjątkowo głupie co widać na przykładzie Muncha.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki