FANDOM

Narwhaddle

Narwhaddle (czyt. Narładyl) to gatunek niezwykle rzadkiego śluzaka typu Lodu, po raz pierwszy pojawiającego się w grze Slug it Out.

WystępowanieEdytuj

Śluzaki te zamieszkują zimne i lodowe tereny. Takim terenem zamieszkania jest Śnieżkotaniec, gdzie niezwykle rzadko można go spotkać.

WyglądEdytuj

ProtoformaEdytuj

Protoforma Narwhaddle z wyglądu przypomina Slirena. Posiada on jednak skórę o błękitnym i białym kolorze. Jego czułki mają kształt kryształków o żółtej barwie. Tęczówki tego śluzaka są ciemnoniebieskie. Posiada on dwa zęby.

Transformacja Edytuj

Po transformacji ciało Narwhaddle przyjmuje kształt "kropli". Jego tylną część ciała pokrywają kryształy. Wokół głowy ma obwódkę przypominającą płatek śniegu, a na czole znajdują się trzy żółte kryształki.

UmiejętnościEdytuj

Po transformacji potrafi wytworzyć silny i mroźny wiatr odpychający wrogie śluzaki lub ghule oraz zamraża przeciwnika. W grze po uderzeniu we wroga tworzy "wiatrak" z śniegu koło naszej postaci, który spowalnia Śluzaki lub Ghule wroga, a przyśpiesza nasze.

Info z gryEdytuj

"Ten grubiutki, chłodny śluzak to zupełnie nowy gatunek! Jego lodowaty podmuch zamraża przeciwnika oraz przyśpiesza inne śluzaki."

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki