FANDOM

Negashade

'Negashade (czyt. negaszejd') to Śluzak typu Medium. Kolor skóry Negashade'a to odcienie niebieskiego (niebieski, granatowy). Ma charakterystyczne, świecące jasno niebieskie kropki na czoleŚluzak ten miał swój debiut w odcinku "Niepokonana Mistrzyni" jako Śluzak Shanai.

WystępowanieEdytuj

Negashade'y żyją w lasach pełnych drzew bambusowych. Jednym z miejsc ich występowania może być Grota Do-Yang.

WyglądEdytuj

W protoformie śluzak ma ciemnogranatowe ciało. Brzuch jest jasno granatowy. Na czole znajdują się jasno granatowe znamiona w postaci kropek i ciemny ogonek

Po transformacji przypomina byka. Ma ciemnogranatowe ciało, prócz ogona i boków koloru szaro-granatowego, oraz jasno granatowego brzucha. Dłonie od wewnętrznej części są jasno granatowe. Na plecach oraz rękach znajdują się znamiona w postaci kropek. Śluzak ma bardzo długie, wychodzące ponad głowę i zadarte do tyłu brwi koloru niebieskiego i białe oczy

 Umiejętności Edytuj

  • W protoformie potrafi przenikać i skradać się bardzo dobrze, także praktycznie nikt nie jest w stanie go zauważyć, niczym cień.
  • Sillwoet - znika w cieniu i materializuje się dalej w cieniu, by zaatakować z tego innego miejsca.
  • Shadowblak - tworzy kłęby ciemności wokół wroga, które są w stanie poruszać się za celem i dezorientują go tak, że nie może on celować.
  • Shadowkan - tworzy mroczne pociski o kształtach gwiazdy.
  • Shadowshiv - znika i pojawia się w cieniu, tnąc przeciwnika za każdym razem gdy się pojawia.

HistoriaEdytuj

  • Pierwszy raz pojawia się w "Niepokonana Mistrzyni", gdzie zostaje wystrzelony przez Shanai czterokrotnie: najpierw w barze, potem przeciwko Trojaczkom Mocy, przeciwko ghulom Blakka, oraz wreszcie w fuzyjnym strzale z Białym Medykiem przeciwko Unikowi w kamuflażu Blakka.
  • W "Podziemie" pojawia się jako strażnik Mroku, spadając z kolumny i tracąc moc.
  • W "Powrót do korzeni" pojawia się w retrospekcji Blakka, na prawym barku Shanai. Nie został użyty w walce.

WystępyEdytuj

 Ciekawostki Edytuj

  • Przez błąd te śluzaki zostały pokazane (przez około sekundę zacienione) w odcinku "Śmierciogłębia".
  • Po transformacji przypomina Klan Cieni.
  • Nazwa tego Śluzaka pochodzi od słowa shade oznaczającego cień.
  • Jego wygląd nawiązuje do Ying&Yang - Biały Medyk to Ying, a Negashade to Yang.
  • Po transformacji zostawia za sobą granatowy dym, który zasłania mu cały tułów oraz ogon.
  • Wraz z Białym Medykiem odszedł z Shanai.
  • Jego zghulowaną wersją jest Necroshade.
  • Komora dla Negashade'a Shanai znajduje się w czarnej części fuzyjnego blastera, co nawiązuje do fuzyjnego strzału Białego Medyka i Negashade'a o wyglądzie Ying&Yang.
  • Inną nazwą Negashade'a jest Inkdevil.
  • Prawdopodobnie śluzak Negashade Shanai nazywał się Yang.
  • Jest jedynym śluzakiem typu Mrok, lecz nie jest Ghulem.
  • Pomimo swojego typu, Negashade nie jest spotykany tak rzadko jak niektóre odmiany Śluzaków.
  • Jeden z tych Śluzaków pilnował bramy.
  • Po transformacji posiada długie niebieskie brwi, które przypominają rogi.
  • Występuje w grze "Bitwa o Slugterrę".
  • Jest jedynym ze śluzaków "własnego gatunku", gdyż jest jedynym śluzakiem typu mroku (nie licząc Ghuli) jak np. Zamrażacz - jedyny śluzak typu lód.
  • Zghulowana wersja tego śluzaka - Necroshade, występuje tylko w grze "Slug it Out"
  • Po transformacji ma długi ogon przypominający cień, taki jak Hipnotyzer. Widać go jednak tylko w "Battle of Slugterra" oraz "Slug it Out", lecz w serialu zakrywa go granatowy dym.
  • Jego cień bardziej przypomina atrament, niż cień.
  • Zarówno Negashade, jak i Biały Medyk, mają w protoformie na czołach znamiona.
  • Według oficjalnej strony jest typu medium, choć w serialu zostało pokazane, że ma typ mrok, prawdopodobnie kiedyś wyemitują ten sam odcinek, ale z poprawionym symbolem Negashade'a.
  • Znane są tylko 2 Negashade: jednym jest Yang a drugim członek Śluzogwardii.
  • Jego moce przypominają umiejętności ninja.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Negashade

Więcej z Fandomu

Losowa wiki