FANDOM

Photomo

Photomo jest to ghul Fosforzaka. Ma ciemno granatową skórę. Pojawił się pierwszy raz w odcinku "Król Miotaczy" .

WyglądEdytuj

Photomo to granatowy ghul. Ma na czole i końcówkach łap białe fragmenty. Jego brzuch i twarz są szaro-niebieskie. Po transformacji zęby są bardziej wygładzone niż u innych ghuli. Jego ciało jest granatowe z końcówkami świecących kul.

UmiejętnościEdytuj

Protoforma Edytuj

  • Wytwarza małe ilości mrocznego światła.

TRansformacja Edytuj

  • Helioflare - wybucha błyskami światła, które parzą wroga niczym słońce.
  • X Rave - tworzy błysk światła podobny do rentgen'u, który pozwala widzieć ukryte bronie i przedmioty.
  • Blightsource - zawisa w powietrzu i emituje zielone światło, które odstrasza śluzaki oraz wszelkie istoty podatne na śluzaczą energię (np.: Klan Cieni).
  • Demonlyte - zatrzymuje się w miejscu i otacza wroga mrokiem, przez co jedynym jasnym obiektem w ciemności są czerwone błyski, które bardzo mocno oślepiają.

CiekawostkiEdytuj

  • Podczas transformowania robi zeza, tak samo jak Fosforzak.
  • Tworzy on zarówno cień, jak i mocne światło (i to nawet oba w jednym z ataków), co może go kwalifikować zarówno do typu Światło (jak protoplastę), jak i Mrok.
  • W protoformie ma na łapkach i czole znamiona, które po transformacji znikają.
  • Po transformacji ma wysuszoną skórę.
  • Jego nazwa pochodzi od słowa foton co oznacza cząstkę światła.
  • Przez dym ciągnięty przez ghula, widać czerwone kontury zasłoniętych macek.
  • Klan Cienia boi się ich zielonego światła.
  • Gdy zaczyna generować w sobie zielone światło, pozostawia za sobą zielonkawe iskry.
  • Podczas transformowania okrywa się zielonkawym światłem.
  • Fosfor, od którego pochodzi nazwa Fosforzaka i jego ghula Photomo, występuje w odmianie białej i czerwonej. Co ciekawe, śluzak emituje z macek białe światło, a ghul czerwone.
  • Fosforzak potrafi odstraszyć złe istoty (Potwór z Wysokich Równin), a Photomo dobre istoty (Klan Cieni).
  • W protoformie różni się od Fosforzaka.
  • Zranił on Króla Śluza.
  • Jest on dwóch przeciwnych typów, światła i mroku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki