FANDOM

Pole Siłowe

Pole Siłowe to Mistyczne miejsce mające chronić kompleks pieczar przed złem, które czai się w Głębokich Grotach.

CharakterystykaEdytuj

Jest to wykute w skale pomieszczenie, dość spore. Znajduje się w niej wielkie przejście prowadzące do określonej Głębokiej Groty. Przejście jest zablokowane twardą, energetyczną barierą, której nie przebije nawet Kolos, choć liczne, bezustanne uderzenia tego potwora w barierę po bardzo długim czasie mogą powodować uszczerbek na jej wytrzymałości. Bariery strzeże Śluzogwardia - grupa niezwykle potężnych śluzaków różnych typów, których obecność podtrzymuje barierę, siedząc na rozstawionych w pomieszczeniu 12 kolumnach. Czuwa nad nimi jeden przedstawiciel Klanu Cieni, strzegąc tego miejsca przed intruzami oraz doglądając Śluzogwardię. Gdy w wyniku atakowania bariery otrzyma wystarczające obrażenia, jeden ze śluzaków broniących spada, a bariera słabnie bez jego wsparcia. Upadek wszystkich spowoduje pęknięcie bariery, która odepchnie wszystkich po jednej i drugiej stronie, odsłaniając przejście. Jedynie dostatecznie silny Medyk może dodać sił śluzakom Śluzogwardii, aby powróciły one na swoje miejsca. Wtedy ich energia koncentruje się ponownie na barierze, odbudowując ją. Słabnące śluzaki są z czasem wymieniane przez Klan Cieni, aby podtrzymać barierę.

Inne nazwy Pola Siłowego to Bariera, Portal, Brama.

99 jaskińEdytuj

Tutaj Bariera położona jest w Wielkiej Otchłani, w najgłębszym miejscu 99 pieczar, graniczącym bezpośrednio z Głęboką Grotą, dlatego też portal ustawiony jest pionowo, na ścianie. Chroni 99 pieczar przed żyjącą tam Mroczną Zgubą. Sposobem na niszczenie Bariery jest Kolos.

Wschodnie KrólestwoEdytuj

Tam Bariera jest położona na wysokości normalnych jaskiń, dlatego też portal jest ustawiony poziomo, na podłodze jaskini/suficie Głębokiej Groty. Chroni Wschodnie Królestwo przed Cesarzem. Sposobem na niszczenie Bariery są Kamienni Wojownicy.

Śluzaki pilnującej BramyEdytuj

99 pieczarEdytuj

Wschodnie KrólestwoEdytuj

dawniejEdytuj

obecnieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W odcinku "Promienny Dzień" zostało całkowicie odnowione.
  • Według angielskiej Slugterra wiki strażnikiem medium w 99 jaskiniach jest Hipnotyzer.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Pole Siłowe

  • Fandango i Medyk

    15 wiadomości
    • Bo śluzacza energia Medyka jest "ograniczona" tylko do leczenia a Fandanga wpływa w dużo większej mierze na otoczenie, ni...
    • medyk ma silniejszą moc

Więcej z Fandomu

Losowa wiki