FANDOM

Spikeshade to gatunek Śluzaka typu Woda pojawiający się w grze Slugterra: Slug It Out 2. Jak na razie nie jest znane jego występowanie.

WyglądEdytuj

ProtoformaEdytuj

Spikeshade w protoformie jest fioletowo różowy. Na głowie posiada liczne kolce. Wzdłuż nosa rosną trzy pary od góry coraz mniejszych wypustek. Szyję oraz łapki pokrywa kolor pomarańczowy, momentami jaśniejszy. Jego tęczówki są koloru złotego. Posiada dwa górne ząbki po bokach.

TransformacjaEdytuj

Po transformacji grzbiet Śluzaka pokrywają ostre kolce. Patrząc na szczęki, można zauważyć trzy pary kłów; jedne skierowane do boku, drugie łukowate zwrócone ku ziemi, a trzecie ogromne, lekko pożółkłe zwrócone w górę. Jego przednie różowo żółte kończyny zakończone są ostrymi szczypcami. Oczy Śluzaka są całe czarne z kocimi źrenicami koloru białego.

UmiejętnościEdytuj

Spikeshade rozpryskuje toksyny na planszy przeciwnika, które podczas ich dopasowywania zadają obrażenia przeciwnikowi.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego transformacja przypomina połączenie trzech zwierząt morskich - rozdymki, żabnicy i kraba.
  • Nazwa Spikeshade to połączenie dwóch angielskich słów: spike - kolec i shade - cień.