Fandom

Slugterra PL Wiki

Strachoghul

790stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze65 Udostępnij
Strachoghul

Strachoghul - to ghul Strachoducha. Podobnie jak swoja pierwotna forma, wywołuje przerażenie u swoich ofiar, lecz jest ono dużo większe niż w przypadku protoplasty. Od naturalnej formy różni się kłami, czerwonymi oczami, czułkami i długimi łapami jak każdy ghul.

WyglądEdytuj

Strachoghul to ghul o turkusowo-szarawej skórze. Ma on długie łapy i trójkątne, długie czułki i zęby, które przypominają strzały. Na ciele ma kształty przypominające szkielet ghula. Po transformacji ma czerwone, pionowe źrenice. Ma długi język przypominający język węża. Pazury, kolce i zęby mają oliwkowy odcień.

UmiejętnościEdytuj

Protoforma Edytuj

  • Wyczuwa nadchodzące niebezpieczeństwo i ostrzega przed nim.
  • Powoduje w przeciwniku złudne uczucie niepokoju.

Transformacja Edytuj

  • Paranoyd - po uderzeniu w przeciwnika wzbudza w nim ogromny atak paniki. Przeciwnik widzi różne straszne rzeczy.
  • Tormentia - tworzy paranormalne macki, które łapią wroga i przeciągają go po ziemi.
  • Ghastling - kawałki gęstej ektoplazmy odłączają się od ciała, by przypuścić zmasowany atak na przeciwnika, uderzając go tysiące razy.
  • Tombtwister - paranormalne macki przyczepiają się i czynią przeciwnika niematerialnym, wciągając jednocześnie wewnątrz jakiegoś obiektu by go uwięzić.

Ciekawostki Edytuj

  • Mario Bravado dostał takim ghulem od Blakka, gdy się pojedynkowali. Oprócz niego ofiarą Strachoghula padł również Eli Shane oraz Diablos Nachos.
  • Jest ulubieńcem Diablosa Nachosa.
  • Trafia nawet w istoty niematerialne - duchy.
  • Raz nie miał czułek, był to błąd.
  • Można go wyleczyć w protoformie zostało to udowodnione w odcinku "Nowy dzieciak, część pierwsza" kiedy Medyk wyleczył gromadkę ghuli było tam parę Strachoghuli, które wyleczył i zamienił z powrotem w Strachoduchy. Prawdopodobnie dlatego, że transformacja jest niematerialna, ale protoforma jest materialna.
  • Jest pierwszym i jednym z niewielu ghuli, którego nazwę wymieniono w serialu.
  • Podczas lotu zawsze ma ręce rozstawione na bok.
  • Sylwetka jego protoformy jest podobna do sylwetki protoformy Grimmstone'a.
  • Jego angielska nazwa pochodzi od słowa night (noc) i fragmentu słowa poltergeist (duch).
  • Jest prawie taki sam jak jego Protoplasta czyli Strachoduch.
  • W odcinku "Slug Selfies" strachoduch na zdjęciu zmienił się w strachoghula.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Strachoghul

  • Ghul vs Śluzak

    3 wiadomości
    • Strachoghul jest zapewne silniejszy od Strachoducha, gdyż trafia w duchy :-)
    • No pewnie, że tak. Ghul zawsze jest silniejszy od swojej protoplasty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki