FANDOM

Szczurozaury

Szczurozaury to stworzenia z rasy dinozaurów, które zamieszkują Pieczary Odsiadek. Nie są one zbyt podobne do naszych współczesnych przedstawicieli, gdyż są ciemno turkusowe i mają pyski w kształcie dziobów oraz małe kolce na swym grzbiecie. Mają szczurze ogony. Są bardzo groźne w licznych gromadach.

Informacje ogólneEdytuj

Wyostrzone 2 dinomele

Dwa dzikie Dinomele

Szcurozaury są spokrewnione ze szczurami z powierzchni. Różnią się wieloma cechami takimi jak: Błękitno-łosiowe ubarwienie skóry, dziobowy pysk, kolce na grzbiecie, małe ale ostre zęby. Są drapieżnikami, które atakują ofiary stadnie. Rzadko chodzą pojedynczymi osobnikami, gdyż są łatwym celem dla groźniejszych drapieżników takich jak Slugosaurus. Gdy są naprawdę głodne są zdolne do atakowania ofiar bez względu na niebezpieczeństwo, jakie im grozi (było to pokazane w "W zamknięciu" gdzie atakowały gang, nawet w tedy gdy zostały "ostrzeliwane" Śluzakami). Nawet wobec siebie są agresywne, mogą się nawet dopuścić kanibalizmu (o czym wspomniał Blite mówiąc że każde stworzenie z pieczary jest pożywieniem innego). Najprawdopodobniej mają też dobry węch.

CiekawostkiEdytuj

  • W odcinku "Bez Wyjścia" atakowały one Gang Shane'a.
  • W serialu Szczurozaur jest mniejszy od psa śluzogończego, a w "Bitwa o Slugterrę" rozmiarami i długością przewyższa człowieka.
  • W grze "Bitwa o Slugterrę" występują Szczurozaury w zbrojach.
  • Gdy pewien Szczurozaur wypluł chleb Pronto, skóra mu zjaśniała, co pewnie było błędem (możliwe że przez barwę pieczary mają ciemną skórę).
  • Kilka osobników wcale nie stanowi zagrożenia.
  • W niebezpiecznych chwilach poruszają się w dużych grupach.
  • Szczurozaur to wyewoluowana forma skakuszki kąsającej.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Szczurozaury

  • Dinomel

    2 wiadomości
    • Według mnie poprawna nazwa to ''Szczurozaur'' , a nie ''Dinomel''. Dinomel to nazwa śmierdzą...
    • Ok troche dziwne ale tłumaczenie to tłumaczenie. Przeciez te sczury były małe a nie dinozarły hociaż niewiem

Więcej z Fandomu

Losowa wiki