FANDOM

Mega Morf

Mega Morf Tempesto jest silniejszy od normalnego Ghula. Przypomina czarnego smoka.

WyglądEdytuj

ProtoformaEdytuj

W Protoformie ma na głowie świecące kolce w kształcie trójzębu. na jego głowie są trzy bordowe strzałki. Posiada całe czerwone oczy od których ciągną się czerwone znamiona.Jego rogi są bardzo duże z małym wypustki z tyłu. Posiada beżowy brzuch. Ma długie haczykowate łapki z małą czerwonawą błoną.

TransformacjaEdytuj

Po transformacji posiada większe rogi i ma większe błony na skrzydłach, które są zakończone kolcami. Jego ogon zyskuje kilka bordowych błon. Jego oczy są całe czerwone, wokół których są czerwone znamiona. Na jego grzbiecie znajduje się duży i zielonkawy wachlarz. Jego zęby są ogromne i ostre niczym brzytwa.

UmiejętnościEdytuj

Transformacja Edytuj

  • Aerscythe - silniejszy atak ,,poprzedniej wersji" - tworzy z paszczy ogromny wir powietrza.
  • Łapie śluzaki swoimi łapami i zaczyna wirować z nimi w kółko, obracając się przy tym z ogromną prędkością, przez co tworzy gigantyczne tornado, retranformujące śluzaki. Atak ten może pokonać nawet dwa Infurnusy w Mega Morfie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki