Fandom

Slugterra PL Wiki

Thrasher

789stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze31 Udostępnij
Thrasher

Thrasher to zghulowany Zębacz. Od swojego naturalnego odpowiednika różni się kolorem, kształtem kolców oraz kształtem chwytaków.

WyglądEdytuj

ProtoformaEdytuj

Thrasher to ciemno turkusowy ghul z jaśniejszym brzuchem. Ostrza na jego głowie są fioletowe a na ich początku jest fioletowa strzałka a jej kontury oznaczone są zielonym kolorem . Wokół fioletowej skóry są jasnozielone obramowania. Posiada długie czułki w kolorze jego skóry. Ma on długie, zielone, powykrzywiane  w różne strony zęby. Posiada czarno-czerwone oczy. Tak jak każdy ghul ma ostrzej zakończone łapy.Jego zęby górne są duże,a dolne są małe.

Inna Protoforma Edytuj

Jest on koloru szaro-fioletowego z szaro-różowym brzuchem.W przeciwieństwie do pierwszej protoformy jego ostrza są oddzielne,przypominają płaskie kolce w kolorze rozmytego błękitu. Wokół kolców i czułek posiada ,,strzałki" w tym samym kolorze. Czułki są proste,a jednocześnie lekko wygięte do tyły,mają ten sam kolor co ostrza.Jego zęby są lekko powykrzywiane,są w kolorze ciemnej żółci. Oczy ma w odcieniach czerwieni,jego cienkie tęczówki są w kolorze pomarańczy.Mimo iż nie jest śluzakiem ma zaokrąglone łapki w kształcie skrzydeł samolotowych.

TransformacjaEdytuj

Po transformacji ma zielonkawe pazury i zęby. Ma ciemno fioletowe ostrza oraz końcówki łap. Od jego ostrzy na głowie ciągnie się ciemno fioletowa skóra przypominająca trójkąty. Ostrza mają kilka dodatkowych kolców , a ich przód jest koloru pistacjowego. Cały ghul przypomina rekina. Ma jasny brzuch o kształcie połączonych trójkątów ciągnących się do długiego ogona. Na jego pazurach są po dwa kolce. Po transformacji ma całe czerwone oczy.

UmiejętnościEdytuj

ProtoformaEdytuj

  • Sieka obiekty na mniejszą skalę,podobnie jak Zębacz.

TransformacjaEdytuj

  • Knawtooth - wiruje i sieka obiekty na kawałeczki.
  • Ammochump - rozcina pas z amunicją.
  • Knawblade - strzela ostrzami z ogona.
  • Bonevault - jako piła wiruje on wokół przeciwnika, krępując jego ruchy tak, aby nie mógł on uciec.

WystępyEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

Sezon 3Edytuj

Film Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Słowo thrash z angielskiego oznacza rzucać się, pobić.
  • Thrashery występują w różnych rodzajach: jedne są w kolorach prawie granatowych, inne fioletowych oraz jasno niebieskich.
  • Oczy fioletowych Thrasherów są czerwone, a granatowych i jasno-niebieskich czarno-czerwone.
  • Kiedy tnie jako piła wygląda prawie tak samo jak Zębacz z tą różnicą, że ma inne kolory.
  • Po transformacji wygląda jak ciemno zielony kloc.
  • Jest bardzo silny, potrafi odciąć/przebić wielką, twardą skałę lub rękę kamiennego posągu.
  • W "Nowy dzieciak, część pierwsza" Diablos miał w blasterze Thrashera, a wystrzelił Mrocznego Łobuza.
  • Prawdopodobnie jego zęby, tak jak zęby protoplasty mogą przeciąć blaster.
  • Zębacz ma mniejszy kolczasty irokez.
  • Ma 2 protoformy jak np.:Lavalynx.

Więcej w Fandom

Losowa wiki