FANDOM

Thrasher

Thrasher to zghulowany Zębacz. Od swojego naturalnego odpowiednika różni się kolorem, kształtem kolców oraz kształtem chwytaków.

WyglądEdytuj

ProtoformaEdytuj

Thrasher to ciemno turkusowy ghul z jaśniejszym brzuchem. Ostrza na jego głowie są fioletowe a na ich początku jest fioletowa strzałka a jej kontury oznaczone są zielonym kolorem . Wokół fioletowej skóry są jasnozielone obramowania. Posiada długie czułki w kolorze jego skóry. Ma on długie, zielone, powykrzywiane  w różne strony zęby. Posiada czarno-czerwone oczy. Tak jak każdy ghul ma ostrzej zakończone łapy.Jego zęby górne są duże,a dolne są małe.

Inna Protoforma Edytuj

Jest on koloru szaro-fioletowego z szaro-różowym brzuchem.W przeciwieństwie do pierwszej protoformy jego ostrza są oddzielne,przypominają płaskie kolce w kolorze rozmytego błękitu. Wokół kolców i czułek posiada ,,strzałki" w tym samym kolorze. Czułki są proste,a jednocześnie lekko wygięte do tyły,mają ten sam kolor co ostrza.Jego zęby są lekko powykrzywiane,są w kolorze ciemnej żółci. Oczy ma w odcieniach czerwieni,jego cienkie tęczówki są w kolorze pomarańczy.Mimo iż nie jest śluzakiem ma zaokrąglone łapki w kształcie skrzydeł samolotowych.

TransformacjaEdytuj

Po transformacji ma zielonkawe pazury i zęby. Ma ciemno fioletowe ostrza oraz końcówki łap. Od jego ostrzy na głowie ciągnie się ciemno fioletowa skóra przypominająca trójkąty. Ostrza mają kilka dodatkowych kolców , a ich przód jest koloru pistacjowego. Cały ghul przypomina rekina. Ma jasny brzuch o kształcie połączonych trójkątów ciągnących się do długiego ogona. Na jego pazurach są po dwa kolce. Po transformacji ma całe czerwone oczy.

UmiejętnościEdytuj

ProtoformaEdytuj

  • Sieka obiekty na mniejszą skalę,podobnie jak Zębacz.

TransformacjaEdytuj

  • Knawtooth - wiruje i sieka obiekty na kawałeczki.
  • Ammochump - rozcina pas z amunicją.
  • Knawblade - strzela ostrzami z ogona.
  • Bonevault - jako piła wiruje on wokół przeciwnika, krępując jego ruchy tak, aby nie mógł on uciec.

WystępyEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

Sezon 3Edytuj

Film Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Słowo thrash z angielskiego oznacza rzucać się, pobić.
  • Thrashery występują w różnych rodzajach: jedne są w kolorach prawie granatowych, inne fioletowych oraz jasno niebieskich.
  • Oczy fioletowych Thrasherów są czerwone, a granatowych i jasno-niebieskich czarno-czerwone.
  • Kiedy tnie jako piła wygląda prawie tak samo jak Zębacz z tą różnicą, że ma inne kolory.
  • Po transformacji wygląda jak ciemno zielony kloc.
  • Jest bardzo silny, potrafi odciąć/przebić wielką, twardą skałę lub rękę kamiennego posągu.
  • W "Nowy dzieciak, część pierwsza" Diablos miał w blasterze Thrashera, a wystrzelił Mrocznego Łobuza.
  • Prawdopodobnie jego zęby, tak jak zęby protoplasty mogą przeciąć blaster.
  • Zębacz ma mniejszy kolczasty irokez.
  • Ma 2 protoformy jak np.:Lavalynx.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki