FANDOM

Trolle

Trolle jaskiniowe to rasa budowlańców zamieszkująca Slugterrę.

Cechy zewnętrzneEdytuj

Trolle są bardzo wysokiego wzrostu i potężnej postury. Mają skórę niebieskiego koloru. Są bardzo silni i często tę siłę wykorzystują. Samice trolli wyróżniają się jasno-fioletową skórą, co widać na przykładzie Drucelli w odcinku "Wschodnia Technika".

Cechy charakteruEdytuj

Od urodzenia większość trolli żywi zamiłowanie do mechaniki i inżynierii. Wiele z nich znalazło pracę w fabryce produkującej mecha-bestie. Wbrew wyglądowi, nie są to osoby złe, tylko sympatyczne. Nie darzą sympatią Dr Blakk'a i jego działań, za co zostali zamknięci w fabryce w odcinku "Bunt Mechów". Jak powiedział Kord, trolle zbudowały większość dróg w Slugterze (tych z kamienia).

PrzedstawicieleEdytuj

99 JaskińEdytuj

Wschodnie KrólestwoEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Trolle jaskiniowe są nieznośnie uparte - nie umieją przyznać się do błędów.
  • Trolle jaskiniowe mają tylko po 4 palce u rąk, ale po 5 u nóg.
  • Prawdopodobnie są, zaraz po Klanie Cieni, najstarszą rasą, gdyż żyli oni w czasach prehistorycznej Slugterry.
  • Trolle kąpią się tylko raz w roku, o czym powiedział Kord w odc. "Odpływ".
  • Trolle mają bardzo wytrzymały żołądek, ponieważ Kord w jednym z odcinków zjadł klucz francuski.
  • Will Shane bardzo chwalił sobie i szanował Trolle, o czym powiedział Eli w pierwszym odcinku.
  • Według Willa Shane'a niema nikogo bardziej lojalnego od trolla jaskiniowego.
  • Póki co jedyna samica trolla była widziana tylko we Wschodnim Królestwie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki