Fandom

Slugterra PL Wiki

Tunele powietrzne

793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij
Tunele powietrzne

Tunele powietrzne - to skomplikowany kompleks tuneli mieszczących się na różnej głębokości, przez które śluzaki przedostają się do swoich właścicieli. Każda grupa śluzaków ma własny tunel który transportuje je prosto do domu. Wiedzą o nich jedynie śluzaki. Pierwszy raz taki tunel pojawił się w odcinku "Podróż do Domu", kiedy śluzaki Eli'a wracają do domu.

Informacje ogólneEdytuj

TDŚ.jpg

Jeden z takich tuneli.

Prawdopodobnie tunele powietrzne zostały stworzone przez śluzaki: Diggrixy i przez Kryształeki, które potrafią robić tunele. Mogły też powstać naturalnie. W tunelach znajduje się wiele kryształów Rudy Blasku, im niżej są położone tunele tym więcej znajduje się tam kryształów. Czasem też śluzaki mogą natrafić na niebezpieczeństwo, takie jak: niewielkie ogniska (płonący ogień, na trasie lotu) lub tunele, które prowadzą do rzek (a tam mogą grasować dzikie Śluzogońce itp.) Znajduje się tam silne wiatry/powietrze które powoduje, że Śluzaki (dzięki niewielkiej wadze) unoszą się w powietrzu lub lewitują. Wiatry/powietrze prawdopodobnie tworzą śluzaki Tormato lub to skutek prądów powietrznych. Możliwe, że powietrze dostaje się do tunelu dzięki wielu otworom, które można zaobserwować w tunelach powietrznych. Dzięki tym tunelom śluzaki po wystrzeleniu mogą szybko przetransportować się do domu.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki