FANDOM

Wnyki

Wnyki - są to niewielkie, cylindryczne w przekroju pojemniki, które po załadowaniu w nie śluzaka, wkłada się do blastera przed wystrzałem.

Rodzaje wnykówEdytuj

  • Jasnoniebiesko-szare - są to zwykłe wnyki używane przy Śluzakach. Posiadają one dno lecz żadnego wieka, dzięki czemu śluzak może swobodnie z nich wychodzić.
  • Czerwone - wnyki produkowane przez Blakk'a specjalnie do przetrzymywania ghuli. W przeciwieństwie do zwykłych tub, czerwony rodzaj posiada u góry specjalne zamknięcie, prawdopodobnie po to aby ghul nie uciekł.
  • Zielone - wnyki używane tylko przez Klan Cieni. Mają je zamontowane w pancerzu.
  • Ciemnozielone - wnyki, w których Quentin trzymał Robośluzaki. Mają zamknięcie takie jak czerwone wnyki. Tych wnyk Quentin użył do mecha.
  • Przezroczysto-żółte - są o wiele większe od normalnych. Używane są wyłącznie do Maszyny Sierżanta Śluza. Mogą pomieścić wiele Śluzaków naraz.
  • Łuski torpedowe (żółte) - występują w odcinku "Mroczna i głęboka woda" używane są pod wodą do rozpędzania śluzaków.
  • Łuski torpedowe (czerwone) - Łuski torpedowe w kolorze czerwonym, używane tylko przez popleczników Blakka. Jedyną różnicą pomiędzy normalnymi łuskami, a czerwonymi jest ich kolor.
  • Fioletowe - takie wnyki posiadała dziewczynka, która w chciała powstrzymać Chuligang.

CiekawostkiEdytuj

  • W swojej budowie i roli, wnyki przypominają łuski (gilzy) nabojów broni palnej.
  • Początkowo wnyki na normalne śluzaki miały być koloru zielonego.
  • Pronto w swoim blasterze ma magazyn w którym są 3 wnyki, jednak są one nieco mniejsze, więc możliwe że to element ozdobny.
  • Makobreaker to jedyny śluzak, który widoczny we wnyku ma inne kolory skóry.
  • Czerwone Wnyki zamykają się po załadowaniu do nich Śluzaka lub Ghula i otwierają tuż przed wystrzałem z blastera.
  • Najwięcej miejsc na wnyki posiada Obrotówka (posiada ich aż 48).
  • Mroczna Woda wlana do wnyku może zafarbować jego ściany na czerwone.
  • Podczas ataku na pociąg Blakka Unik wystrzelił Szybkolota z czerwonych wnyków.