FANDOM

Wschodnie Królestwo - jest to jedna z części Slugterry, położona pod Azją. Graniczy z 99 Jaskiniami.

Charakterystyka jaskiniEdytuj

Darkfurnus Junjie`ego.PNG

Jedna ze wschodnich jaskiń

Jaskinie są podobne do tych występujących na zachodzie. Występują tutaj pagórki, lasy, rozpadliny, morskie tereny, lodowe i magmowe terytoria, wodospady, itp. Architektura przywodzi na myśl tereny dawnych Chin/Japonii z Powierzchni. Występuje tutaj także jaskinia podobna do Pieczary Blasku z 99 jaskiń, lecz na wschodzie kryształy mają kolor żółty.

Lista jaskińEdytuj

  1. Grota Wiosennego Kwiatu Brzoskwiniowego
  2. Głęboka Grota
  3. Jaskinia Auroris
  4. Jaskinia Kamiennego Pływu
  5. Jaskinia Pirytu
  6. Wschodni Las
  7. Jaskinia Spokoju

MieszkańcyEdytuj

Większość ras zamieszkujących Wschodnie Królestwo występuje także w 99 jaskiniach. Wśród występujących ras możemy wyróżnić:

Natomiast na wschodzie nie istnieją Molenoidy oraz Mroczna Zguba

​FaunaEdytuj

Jest bardzo podobna jak w Zachodnich Jaskiniach. najprawdopodobniej mieszkają tam Lodowe Ogry. Żyją także Szczurozaury, i to nie w takich odludnych miejscach jak zachodnia Pieczara Odsiadek, tylko w innych jaskiniach.

FloraEdytuj

Rosną tam wielkie grzyby i takie same rośliny jak w Zachodnich Jaskiniach. Roślinność jest bardzo podobna, choć występuje mniej grzybów. Dla odmiany, występują tutaj czerwone rośliny, a nawet żyjące kwiaty, takie jak te które może tworzyć Pnączniak.

TechnikaEdytuj

Wschodnie Królestwo jest o wiele bardziej zaawansowane technologicznie niż 99 jaskiń. Widać to choćby po zbrojach Underlordów służących Goonowi w "Slugterra: Ghul z innego świata, oraz po fakcie że wcześniej niż na zachodzie odkryto Mega Morfy. Większość strzelców używa Mega Morfów. Po torach jeżdżą Smocze Pociągi, czyli wschodnie warianty Ekspresu Slugterialnego, z tym że ucharakteryzowane na smoki. Występuje także mnóstwo tras dla tych pociągów zawieszonych nad przepaściami, o wiele więcej niż na zachodzie. W przeciwieństwie do 99 jaskiń nie są to kamienne mosty (odcinek "Powrót"), tylko żelazne konstrukcje, na tyle stabilne aby pociągi mogły jeździć po nich bez przeszkód.

Przejścia do innych światówEdytuj

Powierzchnia - Wschodnie KrólestwoEdytuj

99 Jaskiń - Wschodnie KrólestwoEdytuj

Głęboka Grota - Wschodnie KrólestwoEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Wschodnie Królestwo nawiązuje do dawnych Chin, co widać w występującej tutaj architekturze i kulturze. Wysoki postęp technologiczny może też odnosić się do innego kraju azjatyckiego - Japonii, która obecnie jest jednym z najbardziej rozwiniętych technologicznie krajów na świecie, choć postępowość Wschodniego Królestwa może mieć swoje korzenie także w dawnych Chinach, gdzie wynaleziono mnóstwo rzeczy wcześniej niż w innych zakątkach świata, np.: porcelana, proch strzelniczy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki