Fandom

Slugterra PL Wiki

Zębacz

793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze83 Udostępnij
Zębacz

Zębacz - jest to często spotykany śluzak typu Metal. Jest znany z tego, że może niszczyć i pożerać niemal wszystko, dzięki swoim ostrym pazurom i kłom w protoformie i zarówno po transformacji. Może być bardzo groźny po transformacji, gdyż mógł by pozbawić kogoś życia.

WystępowanieEdytuj

Zębacze żyją na skalistych wybrzeżach oraz w morskich jaskiniach. Bardzo rzadko można go spotkać w lesie. Czasem można go spotkać w Jaskini Dżungli.

WyglądEdytuj

ProtoformaEdytuj

Zębacz to niebiesko-turkusowy śluzak. Posiada jasno zielono-turkusowy brzuszek. Jego trzy zęby są większe od większości śluzaków. Z tyłu ma ostrza/"irokez" w ciemniejszym kolorze niż jego skóra, które z łatwością mogą ciąć różne rzeczy. Zębacze posiadają piwne oczy, które odstają od głowy jak u żab. Jego czułka są dość długie i błękitnawe. Zobacz zdjęcie całej protoformy [1].

TransformacjaEdytuj

Ostre zdjęcie Piły.png

Transformacja Zębacza

Po transformacji posiada ostre zęby/kły, którymi może niszczyć przedmioty. Jego brzuch jest biały, ma dwa pazury u każdej z łap. na grzbiecie posiada szereg niebieskich ostrzy, które końcówki są jasno białe. ostrza używa do najróżniejszych i najgroźniejszych ataków. Od ciemnych ostrzy ma ciemno niebieskie pasy. Po transformacji traci czułki i wygląda jak rekin z pazurami. Po przemianie ma pomarańczowo jasne oczy. Końcówki łap są ciemno niebieskie. Ma długi i lekko zgrubiony ogon. Zostawia za sobą biało-niebieski ślad, czasem można zał warzyć żółte iskry.

UmiejętnościEdytuj

ProtoformaEdytuj

  • Ostrzejszy Zębacz-Prot.png

    Piła w protoformie

    Sieka obiekty na mniejszą skalę, dzięki ostremu grzebieniowi na grzbiecie. Może z łatwością przeciąć pajęczynę lub kawałki roślin.
  • Gryzie i tnie rzeczy swoimi zębami, np. pajęczynę Pajęczaka, dzięki czemu może uwolnić swojego właściciela.

TransformacjaEdytuj

  • Piłujący kieł (ang. Sawtusk) - sieka i przy okazji niszczy obiekty ugryzieniem szczęk z bardzo ostrymi zębami.
  • Throttlebit - potrafi wykonać zabójczą serię salt, siekając i tnąc różne obiekty.
  • Trylowy nóż (ang. Trilloblade) - gdy leci, wyrzuca z ogona zabójcze ostrza. możliwe że nazwa z angielskiego pochodzi od tego, że wydaje w tedy charakterystyczny dźwięk.
  • Uderzenie w Blaster (ang. Blasterblash) - chwyta zębami blaster przeciwnika, po czym wirując niszczy go.
  • Jako wirująca piła rykoszetuje podobnie jak Szybkolot, zadając większe obrażenia.

Fuzyjne StrzałyEdytuj

  • Magmowe Ostrze (ang. MagmaBlade) - Łączy się w Fuzyjny Strzał z Wytapiaczem. Po transformacji Zębacz łapie Wytapiacza  i zaczynają wirować do przodu tworząc z ostrzy Zębacza, wielką piłę, a w tym czasie Wytapiacz tworzy magmę. Razem tworzą Magmową Piłę, która jest w stanie zniszczyć nawet Ekspres Slugterilany.
  • Podwójna piła (ang. SawBolo) - Łączy się z Polero w Fuzyjny Strzał. Śluzaki szybko wirują wokół siebie, tworząc długą line, która jest połączona z dwoma Zębaczami. Wirują szybko w powietrzu i dzięki temu mogą zaatakować dwóch przeciwników naraz.

PonadtoEdytuj

Z'
Piłujący Zebębacz.png

Zębacz-Piła piłuje rośliny

'
większona precyzja - śluzak ten cechuje się bardzo dużą precyzją podczas ataków. Można to zaobserwować, gdy atakuje. Śluzak bez problemu może trafić z łatwością cel swoimi ostrzami i kłami. Co czyni go niebezpiecznym, bo mógł by nawet kogoś zabić swoimi ostrzami.

HistoriaEdytuj

Sezon 1Edytuj

Ostrzejszy strażnik metalu.png

Zębacz-strażnik metalu

Jeśli możesz, rozbuduj!

WystępyEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

Sezon 3Edytuj

FilmyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Zębacz Eli'a nazywa się Piła.
  • Zębacz Sierżanta nazywa się Butch.
  • Jest pierwszym śluzakiem typu metal pokazanym w serialu.
  • Po transformacji wyglądem przypomina rekina tygrysiego z dużymi szczypcami kraba.
  • Słowo thresh, od którego wywodzi się nazwa tego śluzaka, oznacza młot i nawiązuje do jego siły.
  • W odcinku "Klub Trep" nakręcony Butch przeciął olbrzymią skałę.
  • Jego zghulowaną wersją jest Thrasher.
  • Gdy atakuje, można usłyszeć odgłosy piły tarczowej, w locie troche ją przypomina.
  • Widzi w ciemnościach (w odcinku "Dżentelmen i złodziejka" przy zgaszonym świetle odbijał się od ścian).
  • Istnieje jego zrobotyzowana wersja wykonana przez Quentina.
  • W protoformie kształtem jest podobny do Bubbaleone'a.
  • Jest pierwszym wystrzelonym śluzakiem pokazanym w serialu.
  • Każdy w Gangu Shane'a ma po jednym takim śluzaku.
  • Zębacz jest na tyle silny, że potrafi znokautować silne ghule takie jak Grimmstone.
  • Kryształowe Robaki mają twardą skórę, dzięki której Zębacz z łatwością się od nich odbija.
  • Tak jak Polero jest śluzakiem typu metal, który mieszka koło wody.
  • W "Promienny dzień" Piła chciał odejść, kiedy nie mógł Mega Morfować (myślał, że jest przez to bezużyteczny), ale Eli go pocieszył i powiedział że na pewno przyjdzie i jego czas.
  • Prawdopodobnie dobrze wycelowany mógłby nawet ściąć komuś głowę (lecz nie pokazywali by tego w serialu ze względu na młodszych widzów).
  • W odcinku "Dżentelmen i złodzejka" w muzeum był widoczny posąg Zębacza.
  • Żeby miał zdrowe zęby to trzeba często go wystrzeli wydać z blastera.
  • Ma tyle samo kolców ,co jego ghul
  • Jego czułki zmieniaja się w ostrza na plecach.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Zębacz

  • odcinek

    2 wiadomości
    • z kąd wiecie o odcinku keys to kingdom (chyba dobrze zapamiętałem nazwę). I z kąd wiecie że Sedo i Pronto przecinali sobie spodnie tresherami?
    • jest zwiastun odcinka w internecie.
  • pytanie

    2 wiadomości
    • Threshery mają harakterystyczne, jagby ostrza w protoformie i po ransformacji ile jeszcze śluzaków ma takie coś bo wiem że jest jeszcze t...
    • Needlow i Slyren. Needlow ma charakterystyczne kolce w protoformie jak i po transformacji, a Slyren ma na plecach błonę która występuje ...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki