Fandom

Slugterra PL Wiki

Zabójcza rozgrywka

793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Dane techniczneEdytuj

Slugterra

Sezon 3 | Odcinek 6

Zabójcza rozgrywka | The Thrill of the Game

premiera w Polsce 11.11.2013 rok

Najważniejsze wydarzeniaEdytuj

  • Uwolnienie śluzaków.
  • Zdobycie Hoverbuga przez Eli'a.
  • Pokonanie Mistrza Gier.

PostacieEdytuj

ŚluzakiEdytuj

GhuleEdytuj

BłędyEdytuj

  • Wtłumie uwolnionych śluzakach, było widać Zderzaka w Mega Morfie, chodź w tedy Mega Morfy nie były znane.
  • W tle było widać czerwonego Pajęczarza, żółtego Strachoducha i pomarańczowego Zębacza.

Opis odcinkaEdytuj

Przyjaciele otrzymują informacje o porwaniu pewnej damy. Gdy tylko docierają na miejsce dowiadują się, że porwana dama to niejaki Mistrz Gier, który zmusza gang do wzięcia udziału w jego grze. Gdy tylko Mistrz opuszcza jedno z pomieszczeń uruchamia ruchome ściany. Okazuje się że śluzaki znikają, gdy tylko Eli z Trixie rozwalili ścianę natychmiast szukają śluzaków. Wtedy pojawia się Mistrz gier, który każe im zakręcić kołem z wyzwaniami. Niestety, zaczął oszukiwać. Wszyscy mają wyzwanie w dzikich pnączach, które ich uwięziły. Po  chwili Eli`owi udaje się wystrzelić Piłę, która bez trudu przecina pnącza i znika. Gdy tylko te wyzwanie się kończy pojawiają się dwa mosty, ale tylko jeden z nich jest bezpieczny. Niestety przy tym wyzwaniu Pronto spada do ruchomych piasków. Reszta gangu namawia Mistrza by przeszedł do finałowego wyzwania. Każdy z przyjaciół jest osobno, lecz to gra zespołowa. Kord musi powstrzymać Trixie by nie trafiła w tarcze, bo jeśli by to zrobiła i ona i Eli by zginęli. Eli podczas wyzwania dowiaduje się, że on stosuje sztuczki z hologramami i robotami zasilaną śluzaczą energią zgromadzoną od uwięzionych śluzaków. W międzyczasie Pronto wykopał tunel, dzięki czemu wszystkim udaje się bezpiecznie dojść do finału gdzie czekał na nich Mistrz Gier, który powiedział że to najtrudniejszy poziom bo muszą pokonać jego. Czy uda im się go pokonać?

Trailer odcinkaEdytuj

Slugterra - The Thrill of the Game00:37

Slugterra - The Thrill of the Game

Więcej z Fandomu

Losowa wiki